Onko kaikki miehet tekniikan perään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Ku tuo mun mies on ihan mahdoton... tuossa se taas puuhailee telkkarin irrotuksen parissa, kun huomenna on kuulemma tulossa uus.
Kaikki (ainakin mun mielestäni) uudet villitykset pitää aina saada. Jos mä oisin sinkku, mulla olis varmasti vielä semmonen joku vanha kuvaputkitöllö ja hyvin pärjäisin :saint:

Niin tässä vaan mietiskelen, että onko kaikki miehet samanlaisia "hifistejä"??

Ei. Mun mies ei erota edes omaa autoaan parkkipaikalta. Se etsii isoa ja punaista. Ja kun se sen löytää, se toivoo, että lukot aukeaa napsahtaen... Jos autosta kuuluu kolinaa, se kaartaa huoltoon sen kanssa. Ei oo hifisti, ei todellakaan. :D

mulla on poikkeusmies :D

mä oon parempi tietokoneiden yms kanssa ja kun meille tuli kotiteatterisarja, niin minä sitä kytkin niin pitkälle kunnes tuli tenkkapoo ja soitin suosiolla miehen serkulle et tuus jeesaan :D

mun mies ei myöskään oo kiinnostunut autojen ropaamisesta :O osaa se nyt renkaat vaihtaa ja öljyt kattoo ja jotain niistä ymmärtää, mutta...

omituinen tuo on :D:heart:

Mulla on kanssa poikkeusmies. Minä kasaan kaapit ja muut sekä laitan piuhat koneisiin ja ne toimimaan :D Voi tosin johtua siitä että mies muutti kotoaan mun luo ja mä olin ollut omillani jo 5 vuotta ennen sitä.

Meistä kumpikaan ei ole tekniikan perään.
Ja televisiokin on vanha kuvaputki-sellainen. Ostamme uuden vasta, kun tämä nykyinen poksahtaa. Sama periaate meillä on käytössä muidenkin tavaroiden kanssa.

[QUOTE="vieras";23051792]juu, hulluna on... nytkin pitäisi saada uusi puhelin, vanhahan on jo pari kuukautta ollu :D[/QUOTE]
Voi kuinka tuttua. Miehellä on varmaan ollu 10 puhelinta sinä aikana, ku mulla 2. Kyllä se multaki aina kyselee, et haluasinko uuden puhelimen.. taidan olla sen mielestä vähän tylsä ;)

Mullakin on poikkeusmies :) Kännykkäkin sillä on mallia kivi ja keppi, uusi telkkari hankittiin kun edellinen kuvaputkitöllö sanoi sopimuksen irti (uuden telkkarin asensin minä ;)) ja autosta tuo tietää sen verran, että niitä pitää silloin tällöin tankata (myönnettäköön, että itse en kyllä tiedä yhtään enempää niistä). Sen sijaan tekee tosi hyvää ruokaa ja on todella tehokas siivoamaan <3 Ei-niin-perinteisillä sukupuolirooleilla mennään, siis :)

Yhteistyössä