Onko kaikki muut äidit aamuihmisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä kun en!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä kun en!

Vieras
Olen ikäni ollut sellainen että valvon myöhään ja aamuisin en millään haluiasi herätä. Ja vaikka olisin mennyt ajoissa nukkumaan, niin minua ei tahdo saada sängystä ylös.
Äiti ennen lohdutti että kyllä se elämä muuttaa, kun lapsia saat jne.
Varmaan! Edelleen olen samanlainen ja joskus se tympäsee todella.
Minäkin haluaisin olla se äiti, joka jaksaa iloisesti nousta lasten kanssa ja olla ulkona jo ennen yheksää aamulla..

No en oo aamuihminen ja lapsia on jo kolme. Mutta pakkohan se on kiskoa itsensä ylös kun lapset herää. Onneks meidän lapsetkaan ei ole mitään kuuden herääjiä. Ja ulos en kyllä ennen kymmentä ehdi.

Joo ei meilläkään lapset onneksi aikasin herää. Kai mä olen itse niihin aikatauluni juurruttanu. Musta tuntuu aivan kauhealta jos pitää nousta ennen yheksää.. :)
Mitenhän sitten käy, kun työelämä koittaa..

No en ole! Olen välillä onnistunut vähentämään tätä yövalvomista. Tietokone ja palsta on pahimpia valvottajia. Aamuihminen en ole ollut koskaan. Sängystä pääsen ylös, mutta olen äkäinen karhu pitkään jos joudun nousta esim. ennen kahdeksaa kotipäivänä. toisaalta aina mulla on joku roti ollut. Sisko on huoleton sinkku ja saattaa valvoa pari vuorokautta putkeen ja vastaavasti sit nukkuu kevyesti kellon ympäri vaikka iltaseiskasta alottaen. Mua ei 12 tunnin jälkeen enää nukuta.

Mä en ole aamuihmisiä yhtään, kyllähän sitä lasten myötä vapaallakin on tullut aikaisin herättyä, mut emmä oo virkeä ja pirteä ennenkuin aamupäivästä ja mieluusti sinne asti nukkuisinkin... Nykyään kun lapset on isompia, on ihanuutta kun ne antaa mun torkkua sängyssä kaikes rauhassa, kun ite kattovat lastenohjelmat telkkarista, ei tartte niitten myötä puol 8 tienoilla nousta.

Olen ollut aina yökyöpeli mutta myös herännyt hyvin. Iän kanssa alkaa kostautumaan valvominen mutta kun en millään malta lähteä, aina tuntuu jäävän ilta kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Joo ei meilläkään lapset onneksi aikasin herää. Kai mä olen itse niihin aikatauluni juurruttanu. Musta tuntuu aivan kauhealta jos pitää nousta ennen yheksää.. :)

Mä kans mietin syksyä, ku menen töihin, että hoh hoijakkaa... Kuudeksi polkasta hommiin. Voi tehä tiukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Entäs kun lapset lähtee kouluun, kait heräät laittamaan.

Aamuihmistä musta ei saa tekemälläkään, mut en mä enää jaksa vapaa aikana valvoa samaan tyyliin kun ennen lasta. Nykyään meen vapaaöinä nukkumaan yleensä viimestään kahdentoista aikaan. Mulla saatta viikossa olla pari päätyön yövuoroa ja sitten teen nyt kesällä vielä keikkaöitä, joten voi olla et kaks yötä töitä yks vapaa yö ja taas yövuoro.

Välillä mä en kyl tiedä oonko tulossa vai menossa mut tänään aamulla olin kyllä aivan loppu. Mies lähti töihin jo viiden maissa aamulla ja poika heräs seitsemältä, syötiin aamupalaa ja sen jälkeen mä torkuin sohvlla yhteentoista asti ennen kun tuntu että mä selviän hengissä
tästä päivästä. Jo ja nyt taas ei väsytä yhtään.

Yhteistyössä