onko kaikkien muiden miehet aina pitäneet isyysloman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen saanut suurta kummastusta osakseni kun meillä ei ole jäänyt. hyvin on pärjätty ilmankin,ei mitään ongelmaa. ja on jo ennestäänkin lapsia. ei kai tämä nyt ihmeellistä ole. onhan niitä perheitä joissa ei iskää ollenkaan??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen saanut suurta kummastusta osakseni kun meillä ei ole jäänyt. hyvin on pärjätty ilmankin,ei mitään ongelmaa. ja on jo ennestäänkin lapsia. ei kai tämä nyt ihmeellistä ole. onhan niitä perheitä joissa ei iskää ollenkaan??

Kyllähän sitä aina pärjäisi, mutta mun mielestä se on isän etu, että käyttää isyyslomansa, isän ikeus! Syntyy erilainen suhde lapsiin, kun on 24/7 niiden elämässä läsnä... edes muutaman viikon ajan lomien ja viikonloppujen lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Kyllähän sitä aina pärjäisi, mutta mun mielestä se on isän etu, että käyttää isyyslomansa, isän ikeus! Syntyy erilainen suhde lapsiin, kun on 24/7 niiden elämässä läsnä... edes muutaman viikon ajan lomien ja viikonloppujen lisäksi.

niin tämän ymmärrän,mutta yrittäjänä ei tähän pysty. silti on läheiset suhteet onneksi lapsiin. mutta sitä ihmettelen,kun tuttavapiiri ei ymmärrä miten minä jaksan. ei se aina niin rankkaa vauvan kanssa ole. tuli vain mieleen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:

niin tämän ymmärrän,mutta yrittäjänä ei tähän pysty. silti on läheiset suhteet onneksi lapsiin. mutta sitä ihmettelen,kun tuttavapiiri ei ymmärrä miten minä jaksan. ei se aina niin rankkaa vauvan kanssa ole. tuli vain mieleen...

No ei kai se siitä "rankkuudesta" ole kiinni, vaan siitä, että kuka jättää käyttämättä tommosen mahdollisuuden? Ymmärrän tosiaan, jos ei PYSTY, mutta jos on kerta mahis niin miksi ei pitäisi?

Piti viikon kun kotiuduin sairaalasta esikoisen kanssa. En olisi varmaan pärjännyt muuten, sektionhaavan takia. Ja toisen viikon piti n.8kk kuluttua :D

Vuoden vaihteessa tulossa meidän perheeseen toinen pienokainen, toivon että pystyisi olemaan pari viikkoa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
kuka jättää käyttämättä tommosen mahdollisuuden? Ymmärrän tosiaan, jos ei PYSTY, mutta jos on kerta mahis niin miksi ei pitäisi?

Jos opiskelee, niin on toki mahdollisuus pitää isyyslomaa, mutta sitten jää opinnoista jälkeen ja joutuu ehkä korvaamaan poissaolonsa vapaa-aikanaan sen sijaan että saisi olla perheen kanssa kotona = plus miinus nolla.

Yhteistyössä