Onko kajaanilaisia? Kajaanin paras kampaamo?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badhairday
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

badhairday

Vieras
Eli pitäisi tukkaan saada jotain uutta niin nyt kyselen hyvää kampaamoa, monesti on joutunut pettymään kun maksaa yli 100e mutta jälki ei ole sitä mitä toivoisi..
 
Juu, monaan en mene, ainakaan ilman että tiiän kenelle ajan varaan.. Kerran kävin siinä ja semmonen vanha harppu leikkasi ja värjäsi niin myöhemmin kun aloin kattomaan niin kunnon laikkuja oli jäänyt tyveen.. :O
 

Yhteistyössä