onko kampaajia paikalla, olisi kysyttävää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
mitä mä teen tälle mun hiuspehkolleni: mulla on vaalennetut, kerroksittain leikatut hiukset jotka ulottuu noin puoleen selkään. Nämä on niin kuivaksi menneet ja hauraat, sekä takkuuntuu tosi helposti niskasta..siellä aina aamuisin kauheat "luonnonrastat" joita saa sitten hampaat irvessä selvitellä. Onko olemassa mitään erittäin hyvää shampoota/hoitoainetta kuiville vaalennetuille hiuksille? Markettien tuotteista ei taida olla kuin haittaa :/ vai kannattaisiko ihan reilusti leikkauttaa lyhyeksi, rumathan tämmöset hiukset on..:(

1. Lopeta vaalentaminen, tai ainakin harvenna sitä.
2. Mene kampaajalle ja leikkaa ''pahimmat'' pois. Ei tarvitse kaljuksi vetää, sulla on hiukissa varaa otta pituuttakin pois ja silti ne on vielä pitkät.
3. Bonacuren latvasuoja (mm. Sokos ja BC:a myyvät kampaamot) maksaa n. 10e, tekee hiuksista hieman sileämmät.

En ole kampaaja, mutta itsellä auttoi samassa tilanteessa yksinkertaisesti se että, harjasin ja pesin tukkaani useammin kuin ennen. Niin hiukset pysyivät "liukkaina" eikä niihin tullut takun alkujakaan. Tosin vähän perverssinä harmittelin asiaa, koska se tuntui niiiiin kivalta kun mies harjasi ja selvitteli sormin tukastani niitä rastan alkuja pois...:)

:) Liian kuivaksi menneet hiukset pelastaa uusi leikkaus... :( Kokemuksesta voin sanoa että vaaleaan hiukseen ei kannata edes käyttää kauppojen shampoota,sillä niissä on sellasia ainesosia jotka jäävät hiukseen ja ns.pilaavat hiuksen rakenteen..Suosittelen siis muutenkin käyntiä parturi kampaamossa ostamassa kunnon aineet;) helpotat omaa hoitoa ja voit saada ne jopa kiiltämään:)

T.Blondi jopa 9 vuotta;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pilalle vaalennettuihin hiuksiin ei auta kuin sakset.

entäs jos värjäytän muun väriseksi jollain kevytvärillä? en ole niin kiintynyt tähän blondina oloon, joten voisin kuvitella takaisin tummaan siirtymistä, mutta ei sekään taida tilannetta parantaa? Kyllä tästä saa leikatakin reilusti pois ja aionkin leikkauttaa kunhan saan varattua ajan

Alkuperäinen kirjoittaja .:
tuo sarja http://www.wellaprofessionals.fi/consumer/products/care/lifetex/products/extra_rich/index.jsp?

kampaamohausta saat lähimpänä sinua olevan liikkeen.

oi kiitos kovasti! :) pitää heti huomenna käydä ostamassa

Sitten sellainen juttu, että mene tästä lähin vaalentamaan hiuksesi kampaajalle, kuka osaa vaalentaa. ja AINA JUURI vain vaaleaksi, ei koko päätä valmiiksi blondiin. Ja kannattaa tosiaan leikkauttaa pahimmat pois.

itse olen 10v ollut blondina, aina wellan tuotteita käyttänyt, ja kampaamon tuotteilla vain vaalentanut. Hiukseni ovat hyväkuntoiset =)

sit sellainen vielä et kannattas satsata noihin tehohoitoihin
lifetex_picproduct_5030_0_sl.jpg

JA

tuohon naamioon
lifetex_picproduct_5003_0_sl.jpg

"Täyteläinen tehohoito vahingoittuneille hiuksille. Tekee hiuksista hyvin hoidetut, silkkisen pehmeät ja kiiltävät.

Käyttö:
Hiero sopiva määrä tehohoitoa tasaisesti pyyhekuiviin hiuksiin. Kampaa ja anna vaikuttaa 5-10 min. Huuhdo huolellisesti"

Ja naamio mielummin saunassa vaikuttamaan, kymmeneksi minuutiksi =)

kiitoksia vinkeistä, täytyy heittää nuo kaupan aineet roskiin kun ei niistä tosiaan ole mitään hyötyä :) on se kumma kun raskaudenaikana hiukset oli niin hyväkuntoiset ja helposti hoidettavat ja synnytyksen jälkeen tämmönen peikon tukka :) saako noita wellan tuotteita muuten mistään nettikaupasta? tai no osaanhan mä itsekin googlata hehe :D

Yhteistyössä