H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas, minä ilmotan kyllä modelle, että täällä epämääräiset tyypit suunnittelee viinakauppaan menoa! Ei käy sellanen meno täällä, siveää ja sivistynyttä väkeä ollaan, viina on syntiä!
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas, minä ilmotan kyllä modelle, että täällä epämääräiset tyypit suunnittelee viinakauppaan menoa! Ei käy sellanen meno täällä, siveää ja sivistynyttä väkeä ollaan, viina on syntiä!
Meinaan muuten olla kännissä tästä päivästä sunnuntaihin
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas, minä ilmotan kyllä modelle, että täällä epämääräiset tyypit suunnittelee viinakauppaan menoa! Ei käy sellanen meno täällä, siveää ja sivistynyttä väkeä ollaan, viina on syntiä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi että , luulin sun tehneen parannuksen , ja oot viemäs kaikki tyhjät pullot sinne. Mut ei näköjään vielä.