Onko kauniit ja laihat ainoastaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Supisuometar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Supisuometar

Vieras
...miesten mielestä kykeneviä, neroja, päteviä ja kommunikaation arvoisia.
Olen omasta mielestäni normaalin näköinen en kaunis mutta en myöskään ruma, perus suomalaisen näköinen. kiloja on kertynyt suosituksen yli (ei tolkuttomasti), olen pyöreähkö. Siis perussupisuomalainen. Koulutus on työtä vastaava ja hiukan ylikin (inssi+lisäopintoja).
Mutta asiaan:
Mulla suht uusi duuni. Osastollamme mukavia ihmisiä (teollisuusyritys). Meitä on 5 + osaston päällikkö. Kaikkien kanssa synkkaa ihan hyvin. Osaston päälliköltä saan ainoastaan jotenkin arvioivia katseita ja juteltu on n.5 kertaa. Suhtautuu minuun kuin alempiarvoiseen (niinhän mä oonkin töideni tärkeyden puolesta, mutta ihmisenä yhtä arvokas kuin hänkin). Päällikkö on musta ok tyyppi, mutta hiukan tökkii toi sen käytös. Mä hoidan mun duunit ja yritän pysyn pois jaloista ellei ole tärkeää kysyttävää tai muuta sanottavaa.
Mua tökkii toi siis; vähän masentaakin ja vkloppukaan ei saa hymyä tuleen. ...Yritän kuitenkin olla välittämättä ja ajattelen ihanaa lastani ja miestäni kyllä he sen hymynkin sitten kotona saavat kirpoamaan kasvoilleni.
Onko vastaavia kokemuksia?

No, eihän hän minua tunne yhtään. Kysyi jopa että mitäs sä opiskelet? Just! Kerroin valmistuneeni jo vuonna 2003. ...olen siis täysin pätevä työhöni. Mistä muustakaan se johtuisi? Kertokaa jos keksitte!

Yhteistyössä