V
"vieras"
Vieras
Olen 25-vuotias yhden lapsen äiti. Olen naimisissa lapseni isän kanssa. Käyn töissä ja lapsi on hoidossa. Rakennamme taloa, myytyämme edellisen omistusasunnon. Olen parantumattomasti sairas ja olen haaveillut pikkukakkosesta kauan (kaverini sen tietää). Nyt muutaman vuoden jälkeen uskalsimme vihdoin yrittää ja toive on toteutunut. Odotan lasta ja toivon että kaikki menee hyvin. Kaverini on yli 3o-vuotias yhden lapsen yh-äiti. Nyt tämän jälkeen mitä kaikkea hyvää meille on tapahtunut, hän on ottanut miehen (jota ei rakasta) ja ostanut hänen kanssaan talon, sisustanut sen samoin kuin tuleva talomme. Ja nyt he haluavat vauvan ja tietävät kuulemma että saavat sen heti kun haluavat.. Meille toinen lapsi ei ollut itsestäänselvyys, joten tällainen tuntuu pahalta. Mieheni osti minulle auton ja tottakai hänen pitää saada hienompi heti. Onko hän minulle kateellinen vai mistä tämä johtuu? Hän usein leikkimielisesti on vihjaillut saavani mieheni, jos niin päättää. Tiedän kuitenkin ettei niin ole, mieheni vihaa tätä naista sydämensä pohjasta. Olen aivan ymmälläni tästä kaverisuhteesta. Onko hän minun ystäväni vai nainen joka haluaa elämäni??