Onko kellään alkanut synnytys ns. puskista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirkku

Vieras
Onkohan edes toiveita päästä synnyttää ku ei tunnu missään,olen elämäni voimissani ja rv 39 :D tänään kantanu halkoja ja haravoinu pihaa,pesin myös saunan,kaikki ässätkin kokeiltu!Juuri saunasta tulleena tässä epätoivoisena mietin että varmaan odotan vielä 3vkon päästäkin...

Voihan se toki tulla puskista. Yks napsaus vaan niin vedet voi mennä. Mut älä enää rehki vaan makaa jalat seinällä, kerää voimia synnytykseen. Nuo rehkimiset ei auta mitään. Nimim, 1 vesien meno sekä 2 kokemusta yliäikaisuuuden vuoksi käynnistetystä synntyksestä, ja takuulla KAIKKi keinot kokeiltu.

No ton ekan kans sama homma oli!Virtaa kun pienessä kylässä :)
Joka ilta olin valmis lähtemään synnärille.No,neiti synty vk 42 pahimpaan helteeseen =)
Päivällä vielä kävelin 4km matkan kaupunkiin.Veli näki mut ja kärräs äkkiä kotio,hulluksi mainitsi :snotty:
No seuraavana aamuna tyttö syntyi :heart:

juu yöllä aika useasti lähtee käyntiin.
Oksitosiini hormonia erittyy enemmän yöaikaan kuin päivällä. Mutta ei sinulla onneksi enään muutenkaan kovin pitkälti ole siihen hetkeen :D

Miehen kanssa syötiin ja juteltiin kaikessa rauhassa sunnuntai aamupäivällä.
Sitten tunsin kuin jotain olisi tullut housuiin ja ryntäsin vessaan.
Lapsivesi tuli. Raskausviikko 37+0

Soitin sairaalaan ja pyysivät sinne. Illalla oli vauva sylissä.

Ei mitään tuntemuksia sitä ennen, eikä vesien lähdön jälkeenkään.
En ehtinyt yhtään supistusta edes tuntemaan ja sitten oli vauva maailmassa.

Mä heräsin tuosta kakkosesta yöllä siihen et näin olin nähnyt unta et suppaa niin pirusti... Hetken siinä sängyssä ihmettelin et tottako vai unta;) No, totta se oli ja tuli kamala kiirus... 4h. päästä tuosta syntyi poika:)

Alkuperäinen kirjoittaja on alkanu:
Mulla alko ihan puskasta supparit viiden minsan välein ja poika syntyi siitä 4,5 tunnin päästä. YHTÄÄN supistusta tms. en ollut aiemmin tuntenut.

Mul kans samal taval, supparit 5minsan välein ja vajaa 3 tuntia kun syntyi. Mäkään en ollut yhenyhtä supistusta tuntenut sitä ennen.

Mä voin liittyä sun seuraas, rv 39+2 menossa, ei mitään valmistavia tuntemuksia ja voisin lähteä synnyttämään ihan kirjaimellisesti vaikka tältä istumalta, grr...

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Mä voin liittyä sun seuraas, rv 39+2 menossa, ei mitään valmistavia tuntemuksia ja voisin lähteä synnyttämään ihan kirjaimellisesti vaikka tältä istumalta, grr...

Joo kaikki kyselee että onko tuntemuksia tai kiristeleekö,joo toki päässä alkaa kiristää tosi pahasti :D

On. Mä olin varma ettei kuopus synny koskaan, kun ei ollut mitään. Ei limatulppaa, ei harjoitussuppareita, ei yhtään mitään. Menin nukkumaan sitten illalla ihan normaalisti, aamuyöstä heräsin kauheihin suppareihin ja se oli menoa :)

Kuumimmat

Yhteistyössä