Ä
ÄISKÄ -76
Vieras
Pyydän heti alkuun anteeksi teiltä kaikilta, jotka ette haluistanne huolimatta ole pystyneet imettämään! :hug: Pyydän neuvoja kuitenkin imetyksen lopettamiseen. Meidän prinsessa on 1,2vee ja nyt imetän 2 kertaa; nukkumaan mennessä( ei suostu nukahtamaan kenenkään muun kanssa eikä mihinkään muuhun kuin tissille) ja aamuyöllä toisen kerran. Nyt alkaa olla repivää kun toisaalta alkaa tuntua jotta voisin jo alkaa pitää tissit ominani ja toisaalta on ihanaa kun nuppu on siinä sylissä ja se hetki on meidän kahden kiireetöntä aikaa!!! :heart:
Ja toisaalta tuntuu, jotta tytsy ei ole todellakaan halukas lopettamaan imemistä, jotkut kun sanovat, jotta lapsi itse kyllä luopuu kun on aika.
Ite olin pitkään imettäjien "tuomitsija" ennen omaa kokemusta ja nyt olen todella oppinut, jottei kenenkään kokemuksia pidä mennä arvostelemaan omien näkemysten perusteella! :attn:
Unikouluja olen yrittänyt tuloksetta, pulloa, minkäänlaista, hän ei huoli.
Onko kellään kokemuksia esim Jorvin unikouluista? Tosin se on viimeisin vaihtoehto mitä haluan kokeilla!!! :'(
Tässä alkaa vaan vauvakuume poltella jo aika kovaa, joten esikoinen, niin riistävältä kun se tuntuu itestäkin, pitäis saada vierotettua. :'( =) :ashamed:
ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA ja varsinkin vinkkejä joista vois olla APUA?
Ja toisaalta tuntuu, jotta tytsy ei ole todellakaan halukas lopettamaan imemistä, jotkut kun sanovat, jotta lapsi itse kyllä luopuu kun on aika.
Ite olin pitkään imettäjien "tuomitsija" ennen omaa kokemusta ja nyt olen todella oppinut, jottei kenenkään kokemuksia pidä mennä arvostelemaan omien näkemysten perusteella! :attn:
Unikouluja olen yrittänyt tuloksetta, pulloa, minkäänlaista, hän ei huoli.
Onko kellään kokemuksia esim Jorvin unikouluista? Tosin se on viimeisin vaihtoehto mitä haluan kokeilla!!! :'(
Tässä alkaa vaan vauvakuume poltella jo aika kovaa, joten esikoinen, niin riistävältä kun se tuntuu itestäkin, pitäis saada vierotettua. :'( =) :ashamed:
ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA ja varsinkin vinkkejä joista vois olla APUA?