Onko kellään Emma jule twin tuplarattaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla

Vieras
Eli semmosta tässä vaan mietin, että tuleeko siinä mukana mitään jalkapeitettä? Tarkeneeko niissä talvella nukkua? Irtoaako turvakaari?
Pitäis tuplarattaat hankkia, vauva syntyy helmikuussa ja toinen kyytiläinen on silloin 1v4kk
mm. anttila myy niitä ...

no minä katsoin niitä kaupas ja olivat aika surkean oloiset. samat kuin nuo ABC desings tuplarattaat...kolmipyöräset ja todella huonot....en ostais. romuja mitä romuja joita myidäänki sit siihen hintaan

niin mäkin oon aatellu, että ei ne varmaan mitkään huippuluokan vaunut ole, mutta meilläkään ei ihan hirveesti sitä käyttöä ehkä olis, niin vois mennä vähän huonommatkin

kaverini just osti semmoiset. en ole nyt kysellyt millaset ovat olleet mutta lastentarvikkeessa olivat sanoneet ettei niissä käytännössä ole juurikaan eroa esim kalliisiin emmaljungiin. sanoivat että emmaljungat on itse asiassa tarkoitettu enemmän kaksosille ja nuo julet soveltuu paremmin sisaruksille. muuta en osaa vaunuista sanoa eikä ole omaa kokemusta..

Juuri ostettiin vauvalle ja 1v8kk vanhalle. Ja ovat erittäin mukavat työntää. Emmaljungalla vastaava malli, edessä siis tuollainen kääntyvät pyörät, ja myyjän mukaan näillä ei juuri ole kuin hinta ero. Nyt olen noita kärräillyt, ja eivät ole mitkään rimpulat vaan ihan tukevat ja hyvinkulkevat rattaat. Plussana vielä mainitsen,e ttä ovat todella kevyet ja kääntyvät paremmin kun se emmalujungan vastaava malli.

meillä on ollut nyt käytössä reilun vuoden. viime talvena vauva oli siis vastasyntynyt, isompi 1,3v. loistavat ovat olleet ainakin meidän mielestämme, suosittelen lämpimästi. me pelkäsimme eniten muovivanteita (aiemmin meillä ollut brion kombit) mutta erittäin hyvin vaunut ovat kovan käytön kestäneet. ja meillä siis kuljetaan kelissä kuin kelissä ja maastossa kuin maastossa:).

turvakaari irtoaa. meillä oli isommalla lämpöpussi ja pienemmällä emman pehmeä kantokoppa ja erittäin hyvin pärjättiin viimevuosi. tänä vuonna tarkoitus on ostaa toinen lämpöpussi kun isompi 2-v. vielä nukkuu kanssa päikkärit ulkona vaunuissa.

plussaa vielä vaunuissa sekin että ovat tosi tukevat 4 pyörän ansiosta mutta näppärät liikkumaan, mahtuvat kapeina tuplina vanhoista hisseistä, lähijunissa, kaupoissa jne. eli oikeasti suosittelen.

lisään vielä edelliseen että vaunut saa näppärästi kasaan koska meillä ainakin autoillaankin aikaste paljon. meillä siis lapset ovat nukkuneet ulkona kovallakin pakkasella ja pysyneet lämpimänä lämpöpussin/kantokassin kanssa, harso tietysti viritettynä tuulensuojaksi. räntä- ja lumisateessa meillä laitettu sadesuoja estämään kastumista. että tämmöinen tuli mieleen.