Onko kellään hyviä kokemuksia YAZ pillereistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin paljon olen lukenut huonoja kokemuksia kyseisistä pillereistä ja kaiken lisäksi niistä on vielä peloiteltu jollain kuolemantapauksilla. Onko kellään mitään hyvää sanottavaa kyseisistä pillereistä?

Lääkäri antoi mulle kokeiluun ja nyt mietin aloitanko vai en...

TÄH??? Siis mitä pelotteluja sä olet kuullut? Mä koitin asiasta vuosi sitte kaivaa KAIKEN mahollisen netistä irti, enkä saanu mitään vastauksia, lähes kukaan ei tienny mitään kyseisistä pilsuista!!!
No, eli mä olen ny sen vuoden käyttäny ja ei mulla ole mitään moitittavaa. Lievää haluttomuutta ja apeutta havaittavissa, mutta johtuuko pilsuista, sitä en tiedä! Vuoto kestää noin vuorokauden ja on tosi niukkaa. Mä kyllä ootan sterilisaatioon pääsyä et sen ajan aattelin noita syyä... en mä pitemmän päälle suosittele MITÄÄN hormooneja!!

Mä tykkäsin muuten, mutta niissä oli liian alhainen hormonitaso että olisin voinut syödä useamman liuskan putkeen. 1 liuska ja tauko -systeemillä toimivat hyvin, mutta sitä taas en jaksanut.

Kaverilla on ollu about vuoden Yazit, ja ihan tyytyväinen on ollut. Ei niiden takia nyt henki lähde :D Kaikista pillereistä löytyy huonoja kokemuksia kun netistä kattoo, itse testailin vuosien ajan lähes kaikkia ja kun mikään ei sopinut niin en käytä pillereitä enää.

Jos nyt saisin päättää, niin ikinä en olisi pillereitä aloittanut edes, sen verran oli hormonitoiminta sekaisin vuoden ajan niiden lopettamisen jälkeen että töttöröö.