kiitos :x :kieh: =) :flower: Nimittäin itse kai sairastan kyseistä tautia,en tiedä..pitää mennä lääkäriin koska yskän ja muun valvomisen takia(koiranpennun) en ole voinut töitä tehdä ja olen ihan masentunut töissä.kaiken lisäksi koiranpentu tuli taloon su niin tekemistä on kotona 24/7 ja sen takia töissäkin saatan alkaa itkemään jos joku määrää jotakin tai "vittuilee" että teetkö sitä ja tätä ja uudestaan ja paremmin.Olin siis päiväkodilla töissä/harjoittelussa niin ei haittaa vaikka nyt loparit otinkin koska tää sairaus niin vaivaa mua kun välillä käyn ylikierroksilla ja välillä aivan tunnelissa ja masentuneisuus,keskittymisvaikeudet,syöminen,nukkuminen tärkeetä ja haluun nukkua aina joku 10h yössä että jaksan tehä hommia ja näillä auktoriteeteillä ei oo mahollista.Joten otin siis virkavapaata tais sairaslomaa tai mitä vaan onkaan(enhän mä missään vakitöissä olekkaan)...mietin vaan et miten saan enää rahaa mistään kun en ollut kun 12.11 asti töissä eiliseen päivään ja sitä ennen olin kotihoidontuella.Että en sitten saa vissiin muuta kuin sairauspäivärahaa vai mitä lie??sen takia ukkokin on nyt niin masentunut kun en mennyt tänään töihin ja pelkää ettei hänen tulojensa perusteella saada ees sossusta jos en saa muualtakaan..mutta viittaavatkohan nämä oireet kyseiseen sairauteen...toki on muutakin mutten jaksa kaikkea kertoa,nytkään pysy silmät auki kun kirjoitan tätä :xmas: |O Kiitos jos joku ymmärtää ja saa selvää :flower: