M
molla
Vieras
http://www.mamasandpapas.com/range/ultima/2921/
Swichitkin on hienot mutta ultimassa suomen talveen sopivat renkaat. Onko kukaan tilannut tai nähnyt suomessa myynnissä, onko kellään kokemusta, miten toimivat ja mitä kuuluu mukaan? Onko tilavat esim kun vauvalla toppavaatteet? Hetikaikki kokemukset jakoon, kiitos
Swichitkin on hienot mutta ultimassa suomen talveen sopivat renkaat. Onko kukaan tilannut tai nähnyt suomessa myynnissä, onko kellään kokemusta, miten toimivat ja mitä kuuluu mukaan? Onko tilavat esim kun vauvalla toppavaatteet? Hetikaikki kokemukset jakoon, kiitos