Onko kellään kokemusta Mamas & papas ultima - vaunuista??? Kovasti kaipailen, laitan linkin niin saatte muutkin ihastella

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

molla

Vieras
http://www.mamasandpapas.com/range/ultima/2921/

Swichitkin on hienot mutta ultimassa suomen talveen sopivat renkaat. Onko kukaan tilannut tai nähnyt suomessa myynnissä, onko kellään kokemusta, miten toimivat ja mitä kuuluu mukaan? Onko tilavat esim kun vauvalla toppavaatteet? Hetikaikki kokemukset jakoon, kiitos :)
 

Yhteistyössä