onko kellään kokemusta ostamisesta ebay:n kauta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muumimamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muumimamma"

Vieras
Täältä Suomesta ei vielä saa noita Turtles ukkoja joten olisi halu osaa niitä
ulkomailta.
Onko kellään kokemusta ton Ebay;n kautta ostamisesta. Onko turvallinen jne

Ainoa "riski" on se tapa jolla maksat.

Hanki Paypal tai maksa Visalla, niillä jos maksat niin on todella turvallista.

Itselläni on Paypal ja tuo tilailu on hieman liiankin helppoa, siellä on kaikkea kivaa, paljon ja niin halvalla että helposti lähtee lapasesta shoppailu.

Pysyn ostoksissa yleensä alle parin sadan euron, ei sitten iske harmitus jos jotain ikävää sattuukin.

[QUOTE="joo";28202641]Ainoa "riski" on se tapa jolla maksat.

Hanki Paypal tai maksa Visalla, niillä jos maksat niin on todella turvallista.

Itselläni on Paypal ja tuo tilailu on hieman liiankin helppoa, siellä on kaikkea kivaa, paljon ja niin halvalla että helposti lähtee lapasesta shoppailu.

Pysyn ostoksissa yleensä alle parin sadan euron, ei sitten iske harmitus jos jotain ikävää sattuukin.[/QUOTE]

Niin missä on kaikkea kivaa paljon ?

Mullakin on paljon kokemusta, oon tilannut mm. Uima-asuja, pidennyshiuksia, tapettia, leivontatarvikkeita, sekä perus vaatteita ja kenkiä. Oon huomannut että monissa tuotteissa on ilmoitettu (ilmeisesti tarkoituksella) tosi pitkä toimitusaika, mulle nimittäin on suurin osa tilauksista saapunut reilussa viikossa vaikka toimitusajaksi on ilmoitettu esim. 3 viikkoa. Paypalilla maksaminen on turvallista ja helppoa, huijaustapauksissa saat rahasi takaisin paypalin kautta, tosin mulla ei oo ikinä sattunut huijaria vastaan. Oon ajatellut nyt että voisin ehkä tilata hääpuvun ebaysta kesäksi, mutta en ole vielä ihan varmaksi päättänyt. :)

Mieheni on tilannut ebaylta todella paljon mm. autonosia niin yksityishenkilöiltä kuin yrityksiltä. Maksutapana on paypal, joka on turvallinen ja helppo. Kukaan ei ole koskaan huijannut, mutta erään liikkeen kanssa tuli hankaluutta, kun lähettivät ensin väärän tuotteen eivätkä meinanneet alkaa lähettää uutta tuotetta ennen kuin ovat saaneet takaisin palauttamamme tuotteen (laitoimme hitaalla ja halvalla lähetyksellä sovitusti). Kun uhkasimme antaa ebaylle huonon palautteen, tuli vipinää kinttuihin ja homma hoitui.

Postimaksuja voi ennen tilaamistaan tiedustella etukäteen ja myös kysellä myyjiltä, jotka ovat ilmoittaneet lähettävänsä tuotteitaan vain Usaan, josko sittenkin toimittaisivat myös Suomeen.

Vain kerran on käynyt niin, että paketti eksyi matkalla eikä sitä ole sittemmin löydetty. Myyjä korvasi vahingon.

Näkeekö siellä selvästi millon myy YRITYS???? - mä en halua ostaa käytettyä!
Voiko siis luottaa että on yriys myyjänä ja uutta tavaraa?
Tätä oon kahteen kertaan yrittäny viime päivinä kysellä!!!! Voiko joku vastata.

[QUOTE="vieras";28202811]Näkeekö siellä selvästi millon myy YRITYS???? - mä en halua ostaa käytettyä!
Voiko siis luottaa että on yriys myyjänä ja uutta tavaraa?
Tätä oon kahteen kertaan yrittäny viime päivinä kysellä!!!! Voiko joku vastata.[/QUOTE]

No ainakin niissä ilmoituksissa lukee (lähes?) aina onko condition new vai jotain muuta. :) Omalla kohdallani pitänyt hyvin paikkaansa tuo, joskin edellisestä ostoskerrasta taitaa olla useampi vuosi.

Yhteistyössä