Onko kellään Miina-nimistä tyttöä/ tunnetko Miina-tyttöjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhden nuoremman, tai siis ikäiseni eli jo kolmekymppisen naisen :) Vanhahtavalta tuntui tämän ikäisten joukossa, mutta pian alkaa varmaan olla muotinimi. Voisin harkita omalle lapselleni, toistaalta isän äidin nimi oli Miina ja aika lähellä mun omaa nimeä.

Mun nimi on Miina ja olen kolmikymppinen. Aina nimen vuoksi on kiusattu; tuttuja ovat hullunhauskat liukumiina, telamiina, maamiina jne. Olen onneksi aina osannut pitää puoleni enkä ainakaan nätimmin ole vastannut. Pidän nimestäni kiusaamisesta huolimatta. Eikä kiusaamisen pelossa kannata jättää kivaa nimeä antamatta. Kyllä kiusaajat löytävät aiheen kiusaamiseen vaikka sitten nenän asennosta, jos aihetta hakevat.

Jossain elämäni sinkkuvaiheessa harkitsin miehen etsimistä sukunimen perusteella. Suunnittelin soittelevani Vaara- ja Kenttä- sukunimisiä miehiä läpi. :)

Oma syntymänimeni on Miina. Minua kiusattiin ala-asteella toistuvasti nimestäni, mutta parhaiten muistan kun pienenä-uutena ekaluokkalaisena saavuin luokkaan ja kaikki kertoivat itse nimensä, etukäteen jännitin hirveästi ja toivoin että vuoroni ei tulisi koskaan, no kyllähän se vuoro tuli ja sanottuani: "Olen Miina", repesi suurinosa luokastani ja alkoi kuulua "miina-pommi" "varokaa se räjähtää". Tämänlainen käyttättyminen toistui aina ala-aste iässäni.

11-vuotiaana muutimme paikkakunnalta ja vaihdoin nimeni.

Nyt parikymppisenä asia harmittaa nyt kovasti ja haluan palavasti vaihtaa Miina nimen takaisin ja niin vaihdankin :)

mun nimi on Miina ja oon syntyny vuonna 1993. tiiän kaksi suurinpiirtei mun ikästä Miinaa ja joskus päiväkodiss on kiusattu niillä pommivitseillä mut ei pitkään aikaan. Nyt se on kaikkien mielestä ihan normaali eikä oo kyl musta ainakaan ees erikoinen enää. Joskus pienempänä se kyllä oli.

Jossain elämäni sinkkuvaiheessa harkitsin miehen etsimistä sukunimen perusteella. Suunnittelin soittelevani Vaara- ja Kenttä- sukunimisiä miehiä läpi. :) [/quote]

Ja mun sijoitusneuvojani on Miina Harava ;) Ihan kiva nimi

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
joo ja sukunimi on varmaan sitten Kenttä.. Miina Kenttä.. :D :D hehe heh.. tyhmä vitsi..

Joo tää Miina Kenttä on syntynyt 1986 ja oli junioriaikoinaan lupaava seiväshyppääjä, mutta ei kai sitten sen ihmeempää menestystä ole tullut. Joskus oli tosin Kalevan kisoissa.

Tunnen yhden miinan ja se olen minä itse.Pidän nimestäni enkä vaihtaisi sitä mistään hinnasta.Olen kyllä saanut koko pienen ikäni kuulla niitä " pommi " vitsejä, mutta jos ei ota sitä niin vakavasti niin itse voi vaikka vitsailla mukana.

Miinahan on kaunis nimi! :) Ehkä joskus sota-aikana se saattoi olla negatiivinen joidenkin korvissa. Mulla tulee ainakin vain mieleen Miina ja Manu -kirjat, joita lapsena rakastin.

Yhteistyössä