onko kellään moccamaster termoskeitintä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulipumpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ku mein philipsin termokeittimes on automaattinen katkaisu mut se alkaa vetelee viimisiään niin tarttis alkaa uutta kattelee.ja se automaattinen virrankatkaisu olis ihan kiva ku siihen on tottunu...en mä muistais ikinä sammuttaa sitä keitintä.

Minulla oli tuo moccamasterin termoskeitin. Jos keität kahvia vähemmän kuin pannullisen, se on auttamatta kylmää! Siis kun on tottunut moccamasterin kahviin, joka todella on kuumaa siinä tavallisessa masterissa. Termos jäähdyttää sen kyllä nopeasti, jos ei sitä termosta ensin täytä hetkeksi kiehuvalla vedellä... Annoin termoskeittimen pois ja ostin tavallisen.
Niin ja se virran katkaisu, se tiputtaa kahvin ja sammuu, kun eihän siinä ole mitään keittolevyä, mikä olisi päällä...

Alkuperäinen kirjoittaja kahvihiiri:
Minulla oli tuo moccamasterin termoskeitin. Jos keität kahvia vähemmän kuin pannullisen, se on auttamatta kylmää! Siis kun on tottunut moccamasterin kahviin, joka todella on kuumaa siinä tavallisessa masterissa. Termos jäähdyttää sen kyllä nopeasti, jos ei sitä termosta ensin täytä hetkeksi kiehuvalla vedellä... Annoin termoskeittimen pois ja ostin tavallisen.
Niin ja se virran katkaisu, se tiputtaa kahvin ja sammuu, kun eihän siinä ole mitään keittolevyä, mikä olisi päällä...

kiitos.se tavallinen moccamaster on vaan niin oksettavan ruman näköinen

:x :x

Niitä on sellaisia vähän erilaisiakin malleja, ei tarvitse ostaa sitä perusmallia.
https://id38.securedata.net/sweetmarias/technivorm-pics/moccamasterCD-corp.jpg

Anopilla on Braun?-merkkinen termarikahvinkeitin jossa on automaattinen virrankatkaisin. Itekkin toivoin että olis tässä Moccamaster- merkissä ollut tuo ominaisuus.. Mutta en oo katunut. Eikä se voi ylikuumeta kun siinä pannun alla ei ole kuumenevaa levyä. Pannussa kun pitää ennen kahvin keittämistä kuumaa vettä n.30sek. niin kahvi pysyy lämpimänä aamu 7- jopa 18.

ei noi muutkaan mallit oo nättei mun mielest :/ toi termoskeitin on ainut siedettävän näköinen =) tai sit ostan uudestaan tällaisen
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=178193&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10054&categoryId=10246&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

tossa ei muuta vikaa ku nyt monen vuoden jälkeen pannu ei piä enää kuumana
kahvia :/
varaosina kun noita pannuja ei vissiin kannata ostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millasia nuo termoskannut on pestä? meil oli kerran yks ja oli todella hankala saada puhtaaksi. Normaali kahvipannun pesen ajoittain koneessa.

tarpeeksi usein kun pesee ihan tiskiaineella niin hyvä on =) sit jos on pahasti ehtiny tummentumaan niin voi täyttää sen vedellä ja jollain tujummalla aineella niin puhdasta tulee =)

Meillä oli tuollainen moccamasterin termos. Ei ollut mitään automaattista katkaisua. Meillä oli se pienempi malli, 1 l vetoinen, eikä aina kyllä pitänyt kahvia lämpimänä jollei koko pannua keittänyt.

Olen aina ihmetellyt, miksei siinä termarissa pysy kahvi lämpöisenä, vaikka kuinka esilämmittäisi kannua. Nyt vasta tajusin, että ulkokuorihan on ihan kuuma. Ei se ole mikään termari.

Yhteistyössä