Onko kellään muulla ongelmia raskaaksitulossa, koska näkee miestään niin vähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yritämme esikoistamme, :) ja näemme nyt vain viikonloppuisin miehen opiskelun takia. Onneksi opiskelut ovat loppusuoralla, ja ensi keväänä mies valmistuu.

Minun biologinen kelloni tikittää kovasti, eikä vieraiden utelut lastenhankinnasta ainakaan kohenna mielialaa.

Onko kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa? Kauanko meni, että tärppäsi, vaikka näitte harvoin?

[QUOTE="vieras";24515317]Oviksestahan se riippuu, jos natsaa ni natsaa.
Onnea peliin![/QUOTE]

Pitää vaan toivoa, että ovis sattuisi sopivaan aikaan, ja viikonlopun puuhastelut tuottaisivat tulosta :D

Me ollaan joka kerta nähty vähän eli joko vain viikonloppuna vain tai sitten mies on ollut oviksen aikaan 2vk reissussa. Siitä huolimatta olen raskautunut viimeistään toisesta kierrosta.

[QUOTE="hmm";24515328]siis miksi näette vain viikonloppuisin? asutteko yhdessä? eikö kannattaisi malttaa siihen asti että koulu on ohi ja pääsette normaalin arjen alkuun?[/QUOTE]

Asumme yhdessä, omassa asunnossamme aviomieheni kanssa. En halua enää lykätä lapsenhankintaa tulevaisuuteen, sillä olemme jo kolmekymppisiä.

Mun mies ja sen samalla alalla olevat kaverit vitsailevat siitä kun heidän alallaan ollaan niin paljon poissa kotoa ja silti kaikilla on liuta lapsia. Että kun niin vähän on kotona niin riittää kun kerran "iskee yön pimeinä tunteina" ja vaimo on taas raskaana.
Että voihan se olla noinkin päin ;)

Me ollaan joka kerta nähty vähän eli joko vain viikonloppuna vain tai sitten mies on ollut oviksen aikaan 2vk reissussa. Siitä huolimatta olen raskautunut viimeistään toisesta kierrosta.

Teillä on ollut hyvä tuuri, ja ootte hedelmällisiä :)

Minä olen sua taatusti paljon vanhempi, mikä varmaan hidastaa raskaaksityuloa, ja hedelmällisyydestäkään en nyt niin tiiä... :D

[QUOTE="alkup.";24516043]Teillä on ollut hyvä tuuri, ja ootte hedelmällisiä :)

Minä olen sua taatusti paljon vanhempi, mikä varmaan hidastaa raskaaksityuloa, ja hedelmällisyydestäkään en nyt niin tiiä... :D[/QUOTE]

Viimeisellä kerralla olin 32v ja ensimmäisestä kierrosta tärppäsi siitäkin huolimatta, että ovuloin keskellä viikkoa. Mies lähti sunnuntaina ja palasi perjantaina.

Yhteistyössä