Onko kellään muulla pihtaavaa miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies pihtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies pihtaa

Vieras
Sellaista jolle riittää se kun saa seksiä n. 1kertaa kuussa joskus joku kuukausi 2 kertaa. Onko kellään muulla kun aina valitetaan että naiset pihtaa mutta kukaan ei puhu pihtaavista miehistä mitään?

Mulla on pihtaava mies. Suurin väli ilman seksi oli vuosi, kun mies ei antanut (joo no olin raskaanakin tuona aikana). Tällä hetkellä ongelma ei ole akuutti, sillä touhutaan kuin puput. Ja älä kysy mitä tein toisin... ainakaan lapset ei enää nuku meidän kanssa.

Mulla on. Tai no, sitä ei kiinnosta seksi mun kanssa, kuulemma on niin tylsää. Ja on potenssiongelmakin, no se johtuu sitten varmaan kyllästymisestä muhun. Seksiä ei ole harrastettu reiluun vuoteen. Juuri yritin puhua asiasta, selvisi että miestä puuduttaa seksi mun kanssa. Että on sitten mieluummin kokonaan ilman.

Se on kyllästynyt muhun, koska olen kyllä tehnyt erilaisia asioita ja ollaan hankittu leluja ym. aiemmin. Pitkä suhde takana, en tiedä kuinka jatketaan. Eroa en haluaisi eikä ilmeisesti mieskään, mutten haluaisi olla ilman seksiäkään.

Yhteistyössä