Onko kellään nokia 5500 puhelinta? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymyksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymyksiä

Vieras
Kännyt hajosi ja uusi olisi ostettava. Tuota 5500 harkitsen. Mä kun olen mestari kastelemaan ja tiputtelemaan puhelinta niin ehkä se kestäisi edes parikuukautta pisempään kuin tavallinen...

Mutta kokemuksia kaivataa. Onko se hyvä puhelin? Hyvä kamera?
Millasia ne urheilutoiminnot siinä ovat?

Urheiluominaisuudet ihan hyvät. Pyöräily osio taitaisi vain tarvita jonkinlaisen ulkoisen gps laitteen, muuten en ole saanut toimimaan. Kestänyt jopa wc-pytyssä uimisen ja 2 vuotiaan "lempeän" käsittelyn. Näyttö tosin kovin pieni, saa olla hyvä näkö, että saa selvää. Mulla todella huono näkö, joten ehkä siksi tökkii. Toiminnot hyvät muutenkin. Mulla se musiikki edition malli ja siihen mahtuu ihan sika paljon musiikkia ja loistava ääni. en menis moittiin muuta kuin pientä näyttöä. Sateessa taskussa kastunut, vessas uinu, maitoa päälle kaadettu ja aina vaan pelaa. Eikä kai sekään pieni kolaus ollu, ku unohtu auton katolle ja pätkähti maahan piki pihalla. Onneks naapuri huomas. Et kyllä mun kovakouraisessa kohtelussa ainakin ehjänä pysyny jo toista vuotta.

Kamerasta vielä, ei sekään nolo ole. ihan kelpo kuvia olen sillä nettiinkin saanu laitettua ja suurennettu tavallisen kymppikuvan kokoon. Ei kai nyt normi digikameralle vedä vertoja, mutta hyvä on. Parempe, kuin meidän eka digimakera vuodelta miekka ja kypärä.

Kiitos. Hyvältä kuulostaa toi vedenpitävyys ;) Tai eihän se ole kuin roisketiivis, mutta hyvältä kuulostaa sun käytössä.

Juu, eipä parinsadan pudjetilla paljon parempaa kamerakännyä löydä. digikameralla mie kuvaan pääsääntöisesti mutta mukava kun puhelimessa on mukana kamera yllättäviä tilanteita varten....

Kiitoksia.

t: ap joka harkitsee ostoa

Uusimmat

Yhteistyössä