Onko kellään Nokia N76-puhelinta? Ongelmia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Minulla on ollut kyseinen puhelin reilun vuoden, nyt lopetti toimintansa. Eilen toimi ok,yöllä oli sammunut kun akku oli loppunut. Kun laitoin lataukseen, ei enää käynnisty. Näyttöön tulee valo ja teksti nokia, mitään muuta ei tapahdu, ei edes sammu vaikka virtanapista painaa. Onko mennyttä? Paljonko korjaus voisi maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ota akku irti ja laita takaisin. Jos ei senkään jälkeen toimi, niin vie huoltoon. Eikös noissa nokialaisissa ole nykyään kahden vuoden takuu?

Äh, kokeilin tuota akun irrotusta jo, ei auta. Voisiko tosiaan olla kahden vuoden takuu? Täytyy kaivaa puhelimen paperit esiin. Taitaa olla huolto vain hankalaa kun tämä on sellainen saunalahden kytkykauppa känny...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ota akku irti ja laita takaisin. Jos ei senkään jälkeen toimi, niin vie huoltoon. Eikös noissa nokialaisissa ole nykyään kahden vuoden takuu?

Äh, kokeilin tuota akun irrotusta jo, ei auta. Voisiko tosiaan olla kahden vuoden takuu? Täytyy kaivaa puhelimen paperit esiin. Taitaa olla huolto vain hankalaa kun tämä on sellainen saunalahden kytkykauppa känny...

Ei sen pitäis olla sen hankalampaa kun muutenkaan ostetun puhelimen. Kytkykaupassa ostettuja koskee samat takuut kuin normaalistikin ostettuja. Noissa N-sarjan puhelimissa on kuulemani mukaan aika paljon ollu ongelmia.

Mulla ainakin joskus hajos reilun vuoden ikäinen nokialainen (aika monta vuotta sitten). Silloin takuuaika oli vuosi, mutta huolsivat silti ilmaiseksi, koska kuluttajasuoja-asiamies oli hiljattain antanut lausunnon, että kännykän pitää kestää normalissa käytössä yli vuoden. Mun mielestä se takuu on muuttunut sen jälkeen kahdeksi vuodeksi. Eihän takuu tietty kaikkea korvaa, jos on vaikka itse aiheutettu vika, mutta huollolta voi pyytää arvion etukäteen, jos näyttää, että joutuu itse maksamaan. Kaiva kuitenkin kännyn paperit esiin, niitä tarvitaan huoltoa varten!

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Nimenomaan noissa kytkypuhelimissa huolto toimii koska se takuu kestää niin kauan kunnes olet maksanut puhelimen. Eli sen pari vuotta yleensä =)

Ai kun ihanaa! Maksut joo rullaa vielä, sittenhän takuunkin pitäisi olla voimassa! Nyt lähden penkomaan niitä papruja..

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Nimenomaan noissa kytkypuhelimissa huolto toimii koska se takuu kestää niin kauan kunnes olet maksanut puhelimen. Eli sen pari vuotta yleensä =)

Ai kun ihanaa! Maksut joo rullaa vielä, sittenhän takuunkin pitäisi olla voimassa! Nyt lähden penkomaan niitä papruja..

On se voimassa =) Mä just käytin omaani, nopeasti korjattiin ja nyt toimii hyvin.

Yhteistyössä