V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Mieti myös sitä, että yleensä äidit imettää lastaan puolesta vuodesta vuoteen, tai no, harvat ainakaan yli 2 vuotta. Äitiyden velvoitteet kestää yhteensä ainakin n. 18 vuotta. Kuinka iso osa siitä (lapsen elämän yksi osa-alue 1/18 ajasta, jolloin sinun tulee huolehtia lapsesta) tuo imetys oikeasti on?
kiitos ajatuksistasi. näyttää vaan siltä, että yhteiskunta ja muut naiset ovat niin kovin julmia tässä asiassa ja paiskaavat äidin heti huonojen koppaan. sitäkin ihmettelen, että anoppikin jaksoi kysellä maidon riittävyyttä vaikka itse ei oo imettäny...että kuinka julmia naiset onkaan. koitan itse aina varoa puheitani ihmisten henkilökohtaisissa asioissa. en varmaan koskaan pääse tämän asian yli kun kerran on tuomittu.
Minä anoppina kysyisin siksi, että kehottaisin antamaan tarvittaessa lisämaitoa vauvalleEn usko, että anoppisi tai kukaan mukaan pahalla on kysellyt, ne on niitä tavanomaisia kysymyksiä mitä esitetään. Tuskin kukaan muu asiaa pohtii, kuin sinä! Mutta juttele vaikka neuvolassa asiasta. Jokainen fiksu ihminen tietää, että kaikki olemme yksilöitä, yksi asia onnistuu yhdelle ja toinen toiselle.
Lapsen kasvattamisessa imetys on sivuseikka, tarvittavan läheisyyden vauva saa pulloruokinnallakin![]()
neuvolassa? liekö nuo mua auttaa ku lapsetkin on jo koululaisia...
No varaa aika terveydenhoitajalle, tarvit oikeesti keskustelua apua ammattilaiselta. varsinkin jos lapsesi ovat jo koululaisia