K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Mulle tuli joskus jonkun flunssalääkkeen kylkiäisenä. Tuli semmosta pahan makusta valkosta siihen kielen päälle. Jollain lääkkeellä se hoidettiin, mutta kun ei muista millä ja mimmonen lääke oli. Lääkärin määräämällä kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Mulle tuli joskus jonkun flunssalääkkeen kylkiäisenä. Tuli semmosta pahan makusta valkosta siihen kielen päälle. Jollain lääkkeellä se hoidettiin, mutta kun ei muista millä ja mimmonen lääke oli. Lääkärin määräämällä kuitenkin.
No kun mulla on ollu kurkku kipeenä viikon verran ja nyt on kielikin ihan hellänä. Tuosta nielun kohdalta, näyttäis niinku siinä olis jotkin möykyt![]()
Mut vois kai kurkusta levitä tulehdus kieleen?Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Mulle tuli joskus jonkun flunssalääkkeen kylkiäisenä. Tuli semmosta pahan makusta valkosta siihen kielen päälle. Jollain lääkkeellä se hoidettiin, mutta kun ei muista millä ja mimmonen lääke oli. Lääkärin määräämällä kuitenkin.
No kun mulla on ollu kurkku kipeenä viikon verran ja nyt on kielikin ihan hellänä. Tuosta nielun kohdalta, näyttäis niinku siinä olis jotkin möykyt![]()
Ei ollut muistaakseni kurkkukipua.