Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon ajatellut emnnä käymään lääkärissä, kun olen niiiiiin kyllästynyt, koska aina väsyttää. Mieskin sano, etti kukaan voi olla aina väsynyt...Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 16:36 Maruska84 harmaana kirjoitti:On... mulla oireena oli kauhea väsymys, saatoin nukkua n. 15h vuorokaudessa, sekä ainainen pääsärky.. Mulla oli jo niin paha että toiminta oli kilpirauhasissa loppunut kokonaan. Syön nyt thyrox lääkitystä koko lopun elämäni.
Kysy vaan jos haluat tietää lisää..
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 14:38 Lily-85 kirjoitti:Kehottasin sinua hakeutumaan Lääkäriin ja kertoa omasta olosta / tilanteesta. Lääkäri osaa varmasti kertomasi perusteella pois sulkea eri sairauksia ym. ja luultavasti löytää/tietää mikä sinulla on tai vaivaa. Jos Lääkäri ei määrää labraan verikokeisiin voit kysästä itse asiasta. Verikokeilla saadaan moneen tautiin / sairauteen (jos on) nopea vastaus!!!
Ainahan ei kaikkeen syytä, vastausta, tai sairautta löydy, mutta
se on sataprosenttisen% varma että ittiä se helpottaa, kun tietää
ettei ole mitään vialla tai jos on, on helpotus että viimeinkin niihin
epämääräisiin outohin oloihin löyty syy!
Ainakin itse koin juuri nuin, alkujärkytyksestä toivottua, että
nyt tiiän mistä kaikki johtuu: kun minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta.
Nyt ite jaksaa paremmin ja hyväksyy myös kaiken erillaisuuden ja oudot olot paremmin. Näin myös alitajunnassa oleva masennus pääsee "purkautumaan".
Toivon sinulle voimia ja rohkeutta käydä lääkärissä!!! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 14:42 Arjensankari kirjoitti:Kävin tänään verikokeessa, mutta tiedon saa vasta ens maanantaina. Jänskättää aika plajon, että onko niissä mitään....Minulla on kyllä oireita ja olisihan se helpotus, että syy siihen löytyisi. Oon niin kyllästynyt tähän väsytykseen ja ajatuksen katkeiluun....