H hellu Jäsen 05.09.2004 201 0 16 15.05.2007 #1 kuukautisia, ja millaisia, vaikka onkin ollut raskaana? Tää kivuttomuus ihmetyttää. Tulee pieniä hyytymiä, mutta ei kovin runsasta vuotoa.
kuukautisia, ja millaisia, vaikka onkin ollut raskaana? Tää kivuttomuus ihmetyttää. Tulee pieniä hyytymiä, mutta ei kovin runsasta vuotoa.
C Chocolatte Aktiivinen jäsen 13.05.2007 2 239 0 36 15.05.2007 #2 mieheni serkulla oli kuukautiset koko raskauden ajan. sai tietää olevansa raskaanakin vasta kuukausi ennen synnytystä. joo kuulostaa, aika bimbolta, kun ei eiden vauvan lliikkeitä tuntenu, mutta se onki ruottalainen!
mieheni serkulla oli kuukautiset koko raskauden ajan. sai tietää olevansa raskaanakin vasta kuukausi ennen synnytystä. joo kuulostaa, aika bimbolta, kun ei eiden vauvan lliikkeitä tuntenu, mutta se onki ruottalainen!
HyacinthBucket Aktiivinen jäsen 13.11.2006 13 524 2 36 Turun lähistöllä ellaida.vuodatus.net 15.05.2007 #4 Mulla on tullut yhdet "kuukautiset", vaikka olinkin raskaana, en osannut mitenkään erottaa niitä oikeista menkoista, mutta sitten ultra paljasti, että olin jo ollut raskaana ennen niitä menkkoja.
Mulla on tullut yhdet "kuukautiset", vaikka olinkin raskaana, en osannut mitenkään erottaa niitä oikeista menkoista, mutta sitten ultra paljasti, että olin jo ollut raskaana ennen niitä menkkoja.