Onko kellään paniikkihäiriöisellä ongelmia käydä kampaajalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Mulla on kerran meinannut tulla kampaajalla paniikkihäiriö ja sen jälkeen on ollut tosi huono olo välillä kampaajalla. Tosin ilman rauhoittavia en sinne voi mennäkkään. Tuosta huolimatta tuntuu, että pää tärisee ja niskat on jäykkänä. Ennen kävin kampaajalla kerran kuussa ja oikein odotti sinne menoa. Nyt pitää oikein tsempata käynteihin.

itse kampaajana olen, ja se on aikakin yleistä nuo paniikki oireilut asiakkailla..
ehkä kun itsellä on paniikkihäiriö niin helpompi ymmärtää. Mutta ota rauhoittava niin voit rauhassa nauttia.

tää menee vähän ohi aiheen, mut tulipahan mieleen, et jännästi noita "muistijälkiä" jää. mä kun vein edellisen koiran viimeiselle matkalleen eläinlääkärille, niin meinasin pyörtyä siellä kolmesti, oli pakko käydä ulkona haukkaamassa happea vähänväliä ja nykyäänkin se tunne tulee heti kun menee sinne vaikkei sitä tunnetta ennen ollut.. :|

Mulla tuli eka paniikikohtaus raskaan ja riitaisan eron jälkeen työpaikkaruokalassa. Sen jälkeen ruokailutilanteita olen karttanutkin. Tuota tilannetta ennen olin kolmen päivän juopottelureissulla ja ma aamulla oli vielä heikko olo. Itseasiassa mulla ei ole varsinaista paniikkihäiriötä vaan sos. tilanteiden pelko. Tämä on vielä huvittavinta, että joudun työni puolesta olemaan paljon esim. kokouksissa esillä.

Mulla on paniikkihäiriö, mutta kampaajalla en kyllä ole kohtausta saanut. Enimmäkseen saan kohtauksen kotona, illalla kun pitäs mennä nukkumaan. Juna matka oli mulla kerran sellanen, että olin ihan ahdistunut pari tuntia matkan alusta (matka kesti reilut 9 tuntia.) Paluu meni ihan ok, ei ahistanu yhtään, varmaan kun olin "selvinnyt" kerran.

Mulla oli jossakin vaiheessa myös kaupassa käyminen hankalaa. Opettelin sen ihan itse uudelleen eli totuttelin itseni vaikeaan tilanteeseen. Pitäisi päästä kampaajalle vain usein, että tuo ahdistus loppuisi.

Yhteistyössä