A
Apua
Vieras
Mä epäilen että mulla on.. En kuule toisella korvalla mitään ja korvasta tulee ilmaa kun pitää nenästä kiinni ja hengittää.. Pitäskö tätä mennä näyttämään lääkärille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:Mulla on. Umpeutui itsestään parissa viikossa. En kyllä tiiä et minkäkokoisesta reiästä oli kyse, kun en lääkärissä käynyt. Mummollani puhkesi myös, hänellä ei enää umpeutunut itsestään.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:Mulla on. Umpeutui itsestään parissa viikossa. En kyllä tiiä et minkäkokoisesta reiästä oli kyse, kun en lääkärissä käynyt. Mummollani puhkesi myös, hänellä ei enää umpeutunut itsestään.
Menikö sulla kuulo siitä korvasta? Eihän tässä muuten mitään mutta en kuule kunnolla.. Jos vaikka maanantaihin oottelis ja sit menis lekuriin jos tuo kuulo ei palaa..
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:Mulla on. Umpeutui itsestään parissa viikossa. En kyllä tiiä et minkäkokoisesta reiästä oli kyse, kun en lääkärissä käynyt. Mummollani puhkesi myös, hänellä ei enää umpeutunut itsestään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:Mulla on. Umpeutui itsestään parissa viikossa. En kyllä tiiä et minkäkokoisesta reiästä oli kyse, kun en lääkärissä käynyt. Mummollani puhkesi myös, hänellä ei enää umpeutunut itsestään.
mistä teidät että se puhkesi?
Alkuperäinen kirjoittaja määh:Joo kyllä tärykalvossa on reikä jos puhaltamalla tulee ilma korvasta. Käy ihmeessä lääkärissä näyttämässä, koska on myös kuulonalenemaa, joka ei ole mikään leikin asia.