onko kellään samanlaisia oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kasvain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kasvain

Vieras
eli ns näköhäiriöitä?
mulla tulee aina välillä näkökenttään kirkkaita tai sinisiä palloja, häviää samantiän kun tulee.(tulee välähdyksinä)
silmälääkärissä kävin ja silmissä ei vikaa, lasit kyllä on joita tarvis käyttää, johtuuko silmien väsymisestä??

oon jo epäillyt aivokasvaintakin, mut päätä ei särje! tarvis tilata varmaan aika lääkäriltä, jos pääsis mangneettikuvaan!

olen nyt raskaan viikolla 33 ja raskausaikana tämä on tullut!
eli voiko johtua rasjaudesta, mulla on alhaiset verenpaineet 96/50 ollut!

onko kenelläkään muilla samanlaisia oireita?

Migreeniä 90% varmuudella........
Äidilläni oli ja on edelleen tollaista migreeni. Mitään muuta tuu kuin ne pallot ja ne tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta....

Ja raskaus aikana sillä tullu herkemmin. Nyt ei ole viimesimmän jälkeen tullut kuin muutaman kerran (15v sitten sai viimesimmän)

Kiitos katjaana(menikö nikki oikein)vastauksesta, helpotti jo aikas paljon, se vaan hämää kun on aikas usein tätä vaivaa, voi olla päivittäin ja sit taas muutama päivä kun ei näy palloja?

mut hyvin mahdollista että on migreeniä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 21:09 kasvain kirjoitti:
Kiitos katjaana(menikö nikki oikein)vastauksesta, helpotti jo aikas paljon, se vaan hämää kun on aikas usein tätä vaivaa, voi olla päivittäin ja sit taas muutama päivä kun ei näy palloja?

mut hyvin mahdollista että on migreeniä!

Katiaana... :)
Täällä pörrää semmonen kuin katjaana, enkä anna hänelle näitä kiitoksia... ;)

Juu, meillä oli äidillä varsinki raskaus aikana melkeen aina... Mullakin on noita, mutta mulla on myös pää kipee.

Joillakinhan migreenin puhkasee just raskaus.
Oon lukenu migreenistä niin paljon, että tiedän siitä paljon.
Sulla lienee lievin muoto, mulla pahin.. :headwall:

Yhteistyössä