Onko kellään sanottavaa näistä syöttötuoleista? (sis. kuvia) Hankinta edessä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Haaveilija-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-Haaveilija-

Jäsen
05.06.2013
58
0
6
Hki
pali_pappy_re_syottotuoli_natural.jpg

Pali Pappy-Re

b-pop-up-brio-sit.jpg

Brio Sit

philandteds_poppy_bubblegumblue.jpg

Phil Teds Poppy

Jos sinulla suosituksia, ni otan ilomielin vastaan.

Meillä brio sit ja voin suositella. Näyttää hyvälle ja on todella jämäkkä. Kokemusta tosin vasta 11kk ikäisen vauvan kanssa, mutta en uskl että harmittaa tuohon tuhlatut eurot. Vauva istuu siinä hyvässä asennossa eikä pääse valumaan, ja tuohan kasvaa lapsen mukana.

• Tykkää
Reactions: -Haaveilija-
[QUOTE="tua";28767124]en ottais noista mitään, kamalan näkösiä häkkyröitä, ja noihin jalkoihinhan kompastuu[/QUOTE]

Niin ne vaan maut vaihtelee, minusta tuo brio on kaunein tuoli minkä olen nähnyt :) omaan kotiini taas en voisi kuvitella vaikkapa niitä perussyöttötuoleja tai sitä ikean muovista.

Musta syöttötuolit on nykyään todella kauniita! Mut osaa jotkuu kyl olla aikamoisia häkkyröitä ja hintaa niillä semmoset 400 euroa. Mä en maksaisi. Mut taidan päätyä tuohon Brioon ... on täs kyl vähä aikaa vielä miettiä. En vaan halua niitä Ikean :)

Noissa mua mietityttää kovasti tuo alimmainen ,että mahtaako olla turvallinen , ku on niin kevyt???

Kiikkerän näköisiä kaikki. Jos on pakko joku tollanen kallis löytää, niin stokken tripp trapp kaatumisen estoilla, niin sellanen ehkä. Mutta perus muutaman kympin puinen on mun mielestäni edelleen kokonaisedullinen ja hyvä ratkaisu.

Meillä Brio sit. MAalipinta (tummanruskea) on TODELLA huono, pintaan tulee jälki jos vaikka lusikka putoaa lapsen kädestä. Nyt ollu vuoden käytössä (lapsi 1v9kk) ja aivan kauhean näköinen, pitäisi maalata. Myös turvakaari ei kauan kestänyt, tai siis ruuvi millä on kiinni istuinosan pohjassa löystyi itsekseen niin että turvakaari saattoi yhtäkkiä melkein tipahtaa kun vauva siihen nojasi. Nyt ollaan otettu tuvakaari kokonaan pois, turvallisempi ilman sitä. En suosittele!!

Yhteistyössä