onko kellään sitä s-etuluottokorttia? saako sen helposti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s-visa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

s-visa

Vieras
saako helposti sen s-etuluottokortin? vaikka esim 4000euron luotolle? jos tulot kuukaudessa 3500e? ja vakituinen työ yms kaikki kunnossa... kun luin muualta netistä et jostkut ei saa edes sitä pienentä summaa...

Kyllä mä ainakin sain ihan helposti, sitä suorastaan tyrkytettiin ja kahvipaketin sai palkaksi kun otti sen kortin (jossain S-marketissa oli mainostaja). Tosin mä olen aika pienituloinen ja mulla on se pienin luottoraja. Mutta se on kätevä kun sillä voi maksaa kaikkialla, myös ulkomailla.

Pitää täyttyä samat ehdot kuin muillakin luotonantajilla eli vakiduuni ja säännölliset tulot, riittävästi ikää, olikohan vielä muita ehtoja. No kuitenkin: harva juuri 18 vuotta täyttänyt saa luottokorttia, vaikka näitäkin on nähty. Jotkut kortittajat tekevät esim. erityistarjouksia opiskelijoille - jos saat opintotukea niin saat tonnin luottorajan tuosta vaan jos luottotiedot on kunnossa.

[QUOTE="vieras";24880554]jos saat opintotukea niin saat tonnin luottorajan tuosta vaan jos luottotiedot on kunnossa.[/QUOTE]

Järkevää, kun edes työssäkävijä ei saa luottokorttia, ainakaan tota, vaikka luottotiedot on aina olleet kunnossa

Yhteistyössä