Onko kellään tälläistä autoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinuska74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liinuska74

Vieras
http://www.nettiauto.com/simpleSearch.php?show=inline&id_vehicle_type=1&id_make=29&id_model=1831&id_car_type=7&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&engineFrom=&engineTo=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae

Mulla on autokuume, ja kokemuksia kaipaisin...

Puhuu kuiskaamalla: käytiin koeajamas tänään tuollaista. Meikä on myyty, mutta mies tahtoo harkit ja tinkiä. Meidän auton vaihto venyy ja vanuu ja tapahtuu jossain kaukana tulevaisuudessa, jos silloinkaan.
Ei kukaan haluaisi Zafiraa ostaa?

mä olen yhessäfirmas töissä, tai nyt kyllä äityyslomalla. Ja tollasia sielä laitetaan eli olen auton-kunnostaja. Ja ei mulla siinä mielessä ole kokemusta tosta autosta kun että töissä tulee noita ajeltuu ja laitettuu, ja mä kyllä tykkään, koska on kiva ja jotenkin kevyt ajaa, ja ei ole liian iso eikä liian pieni =)

huomasin saman kun käytiin autokauppoja kiertelees niin ei mitään olla antaas vanhasta ja tinkiminen tosi nihkeetä.
kannattaa varmaan tinkiä erikseen ja sitten kokeilla mitä sais vanhasta. jos tuntuu huonolta niin myy erikseen ja tinkii pälle pari tonnia

Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Kyllähän ne ottaa vaihdossa, mutta surkealla hyvityksellä.. :headwall:
Kannattaa kokeilla myydä se ensin itse suoraan. Siinä vois netota paritonnia helpolla autoliikkeeseen verrattuna. :D

Joo, sehän on selvä. Kun vertaa liikkeessä myynnissä olevan auton hintaa siihen, mitä ne lupaa vaihdokista.
Mutta säästyy siinä sitten kaupittelun vaivalta ja jos sattuu, että siinä autossa ilmeneekin joku vika, mistä ei vielä tiedetä mitään, niin siirtyy vastuu sinne liikkeeseen, ei tuu konkka itselle sellaisesta, jolle ei mitään voi. Toivottavasti meidän autosta ei mitään sellaista ilmene, tähän asti on toiminut hyvin, minkään vian takia ei vaihdeta, ellei tuota tavaratilan puutetta täydellä henkilölastilla lasketa viaksi.

Kun myyt auton yksityisesti on vastuu autosta kokonaan ostajalla.
Eli mitkään tutoeturva ym. asiat ei koske yksityishenkilöiden välisiä kauppoja. Sun vastuu Zafirasta loppuu heti kun sen takavalot häviävät mutkan taa, jotewn ei huolta. Ei se ole mikään asunto B)

Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Kun myyt auton yksityisesti on vastuu autosta kokonaan ostajalla.
Eli mitkään tutoeturva ym. asiat ei koske yksityishenkilöiden välisiä kauppoja. Sun vastuu Zafirasta loppuu heti kun sen takavalot häviävät mutkan taa, jotewn ei huolta. Ei se ole mikään asunto B)

Kai se on sitten kokeiltava. :D

Yhteistyössä