Onko kellään tosi vanhoja lasten vaunuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anskuli74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anskuli74

Jäsen
11.03.2009
94
0
6
Olen aina haaveillu että kun löytäisin vanhat vaunut. Kaikki mitä olen nähnyt on ollu tosi kalliita. Nyt löysin ja ostinkin mielestäni halvalla 60-70 vuotta vanhat menopelit. Käyttöön ei tule vaan rekvisiitaksi vanhaan taloon.

Kiinnostais millasia aarteita muilla on, laittakaahan kuvia jos jollain löytyy hienot vanhat menopelit.

Itsekin laittasin mutta kuva on vain kännykässä, pystyykö sen laittamaan jotenkin tänne??

Mulla oli kuopukselle vanhat emmaljungat. Oli parhaimmat vaunut mitä on ollu!
Harmi vaan kun oli pelkät makuuvaunut, ja likka oli ja on vieläkin niin kamalan pitkä ettei mahtunut pitkäks aikaa siellä makoilee :( 5kk oli kun jouduin vaunuista luopumaan.

Aijaa.com - 8390458.jpg

Meil oli kans tälläset vanhat, mut sitten tuli pituus vastaan ja halu istua että myin pois ja ostin kirpparilta uuet. Nyt on sit kakkosta odottamassa ihan uunituoreet menopelit.

Nämä mun vaunut on puiset ja ilman mitään kuomuja, ehkä joskus joku kuomu ollut... vihertävän sävyiset ja vakoiset halkeilleet renkaat. Vaativat hieman kunnostamista.

Olisin aikanaan halunnut etenkin tolle kolmoselle just ton tyyliset vaunut mut mies ei suostunut. Kiva kun vanhojakin vielä näkee liikenteessä.

Yhteistyössä