onko kellekkään tullu tälläsestä numerosta soittoa?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja sit oinen vähän samantaipainen numero yritti soittaa perjantaina,katoin numerotiedustelusta ja ei löytyny/tai salainen tuli vastaus. paniikissa poistin sen numeron. yleensä en vastaa jos outo numero ja jos ei löydy numerotiedustelusta. lähettäöön viestin tai kirjeen jos on asiaa:D

Mulle tuli joku vuosi sitten samantyylisestä numerosta sellainen häläri. Laitoin googleen sen numeron ja ilmeni, että on joku huijaushommat. Jos soittaa takas siihen numeroon niin tulee maksaa mansikoita se soitto.

Mun kaverille oli tullu kans oudosta numerosta soitto´,vähän aikaa sitten. Laitto googleen sen numeron,niin siellä oli ollu pari kirjoitusta missä muillekin oli tullut ja oli tosiaan ollut huijausta. Vaihto sitten numeroa.

mulle taas puolestaan soittelee päivittäin joku tuntematon numero O_o alussa vastasin puheluun omalla etunimelläni, ja sieltä kuului vaan jotain ääntä. se ei ollut puhetta, vaan jotain rapinaa tms.. aika outoa, mutta nykyään en jaksa edes uhrautua vastaamaan joten painan vaan suoraan luurin korvaan jos se soittelee.. aika rasittavaa sanon minä...-.-''

Yhteistyössä