Onko keltään poistettu luomia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lupiini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kasvoista poistatin yksityisellä kolme luomea, syynä se, että halusin ne pois. Ne "käryytettiin" savuna ilmaan. Yhdestä jäi jälki, mutta tosi pieni. Maksoi 250e. Kunnallisella eivät kasvoista poistaneet, joten yksityinen plastiikkakirurgi teki sen.
 

Yhteistyössä