E
epilepsiako?
Vieras
minulla epäillään epilepsiaa ja olen käynyt uni-eeg ssä ja ensi viikolla menen kuulemaan kohtaloni.
mitä oireita teillä on ollut?
itselläni huomasin ettei kaikki ole kunnossa kun mieheni kyydissä autossa istuin ja mieheni kysyi tuleeko autoja..minä katsoin ja totesin että ei tule..aikani siinä istuttua miehelleni sanoin että älä kysy minulta enää kkoskaan tuleeko autoja sillä äsken kun katsoin en ees älynny oikeesti katsoa kuhan vaan totesin ettei tule siis ihan outo kun katoin sinne päin mutta hoksottimet ei toiminu.
istuessa joskus tuntuu että putoon lattialle ja tuenkin jalalla etten putoisi.
välillä tuntuu ihan kuin humisisi päässä ja tuntuu että taju lähtee justiisa.
puheen tuottamisongelmiakin välillä on.
joskus näössänikin tuntuu olevan häikkää.
minua pelottaa aikalailla tällaset olotilat..varasinkin kun on 3 alle kouluikäistä lasta.
mitä oireita teillä on ollut?
itselläni huomasin ettei kaikki ole kunnossa kun mieheni kyydissä autossa istuin ja mieheni kysyi tuleeko autoja..minä katsoin ja totesin että ei tule..aikani siinä istuttua miehelleni sanoin että älä kysy minulta enää kkoskaan tuleeko autoja sillä äsken kun katsoin en ees älynny oikeesti katsoa kuhan vaan totesin ettei tule siis ihan outo kun katoin sinne päin mutta hoksottimet ei toiminu.
istuessa joskus tuntuu että putoon lattialle ja tuenkin jalalla etten putoisi.
välillä tuntuu ihan kuin humisisi päässä ja tuntuu että taju lähtee justiisa.
puheen tuottamisongelmiakin välillä on.
joskus näössänikin tuntuu olevan häikkää.
minua pelottaa aikalailla tällaset olotilat..varasinkin kun on 3 alle kouluikäistä lasta.