Onko kenelläkään niitä sea-bandrannekkeita pahoinvointiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla helpotti paha olo kun käytin! Siis raskauspahoinvointi, en sit tiedä alkoiko se helpottaa jo muutenkin vai niiden takia, mut en uskalla jättääkään niitä :)

Kaksi kaveriani käyttänyt raskauden pah oinvointiin tuota ranneketta. Molemmilla tehosi ja pahoinvointi/oksentelu hävisi.

Toisella etenkin oli alkuraskauden 5viikkoa aivan järkyttävää.. makas ja oksensi vaan! niin, rannekkeella kaikki hävis.
Toinen kaveri taas pitänyt ranneketta satunnaisesti, lähinnä töissä, reissuilla jne.. missä on pakko jaksaa! Kotona sit voinu oksentaa =)

Suosittelen kyllä näiden naisten puolesta ja ostan itelleki mikäli tässä raskaudutaan =)

Lapsien kokemusta en tiedä.. Luulisin että sama vaikutus, just esim lapsilla jotka matkapahoinvoi.. mut ei toi ranneke tietenkään mihinkään vatsatautiin tepsi!!

Lapselle nimenomaan olen etsimässä matkapahoinvointiin apua.Lapsi on vasta 4v enkä lääkärillekkään viitsisi tämän takia viedä,että määräisi jonkinlaiset lääkkeet.Ja aina mieluummin keksis parannuskeinon ilman lääkkeitä.

Olin kyllä todella skeptinen mutta en kyllä antaisi pois! www.pahoinvointi.fi tilasin omani ja uskallan suositella muillekin! Lukemani mukaan toimii myös matkapahoinvointiin

Yhteistyössä