Onko kenelläkään samanlaisia oireita?? Mitä mahtaa olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oo-84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oo-84

Vieras
Ilmestynyt ihan outoja oireita;
-Huimaa/on humalainen olo, n.20krt/pv (siihen ei vaikuta se missä asennossa olen)
-Muutaman kerran päivässä ilmestyvä viiltävä/pistävä kipu oikealla alavatsassa, heijastuu välillä oikeaan kylkeen.
-Jatkuva näläntunne (vaikka yritän syödä moniuolisesti) Varsinkin ihan lihaa himoitsen kokoajan.
-Ärtyneisyys, todella. Muutenkin mieliala vaihtelee todella nopeata.
-En tiedä voiko sanoa masennukseksi, mutta tuntuu ettei mikään ole hyvin.

En tiedä liittyvätkö yhteen mutta samoihin aikoihin ovat alkaneet, eli 2kk sitten.

Niin ja en ole raskaana, ja olen normaalikokoinen nainen :)

itse kans oon pohtinu samaisen aikaa omia outoja oireita,tosin poikkeaa vähän sun oireista.huimaus täsmää,mutta sitten on ollu ihan hirvee paha olo,yleensä iltaisin, seksihalut kadonneet kaikki tyystin,sattuu ajatuskin siitä että jotain olis mun housuissa,menkkoja ei oo tai jos vahingossa tulee ihan niinku pelkkä "kuiva"munasolu tulis vaan pois...,ja toi ärtyneisyys täsmää myös sun kanssa.
raskaana en oo en ainakaan testien mukaan.Noniin palstalääkärit,diagnoosia kehiin!

Myöskin hempparit saattaa olla alhaalla. Mulla perussairaudestani johtuen hempparit välillä laskee ja silloin himoitsen punaista lihaa aivan hillittömästi. Myöskin tuo huimailu viittais siihen ja muistaakseni itekin olin aika tillunen sillon ku hempparit oli alta 100.

Juu siis, jäi sanomatta että vaikka on kauhea näläntunne kokoajan niin aina kun syön sitten "enenpi", eli esm 2kpl leipää tai koko lautasellisen ruokaa niin mua alkaa tällöin oksettaa ja muutaman kerran tullut ylöskin.

vieras, saako rauta tabletteja apteeksita ilman reseptiä vai pitääkö mennä lääkärin kautta? (hölmö kysyy) Tiedän että on monivitamiini purkkeja ja sellaisia syön nytkin, mutta jos kokeilisi lisä rautaa. Lääkäriin ei ole kiva mennä, luulevat vaan luulosairaaksi :D

Ei, en oo varannu lääkäaikaa. Tuntuu niin hölmöltä mennä sinne kun ei ole mitään näkyvää vaivaa.. kuitenkin käännyttää mut vastaanotolla ja pitää luulosairaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Oo-84:
Kiitos että vastasit ralliperuna. Minkähän vitamiininuutos mahtaisi olla? Alkaa ottamaan päähän tämä olotila :/

Jaa-a..tosin terkkarit vastaa mun kysymyksiin aina että vitamiininpuutos..Oon nyt sanasolia vedellyt. :D

Sit noi vatsakivut vois olla ummetusta tms

Yhteistyössä