V
vierailija
Vieras
Eipä feikkihenkkarin tekeminen vaadi paljoa.Te jotka missaatte hyvät Jere tai Bojan heruttelut. Jerestä kyl enemmän juttua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä feikkihenkkarin tekeminen vaadi paljoa.Te jotka missaatte hyvät Jere tai Bojan heruttelut. Jerestä kyl enemmän juttua.
Te jotka missaatte hyvät Jere tai Bojan heruttelut. Jerestä kyl enemmän juttua.
Ihan yleisesti: fantasioiden ei tarvitse "pohjautua" mihinkään. Ihmisen mielikuvitus on vapaa.Joka ei pohjaudu mihinkään
Niinpä, millä tavalla täällä jotenkin yleisesti kiinnostaisi.Joka ei pohjaudu mihinkään
No eihän niitten elämässä oikeastaan mikään ole muuttunut. "Suhde" oli satunnaista tapailua ja muutama matka kavereiden kans, "romanttisella" Venetsian reissullakin oli kavereita mukana.Kauniilta ja onnelliseltahan tuo Dzejla näyttää 9 h sitten otetussa stoorissaan. Samoin kuin Bojan näytti ollessaan Suomessa.
En minä ainakaan tajua tollaisesta mitään, tosin eipä nää taida sinänsä itelleni suunnattuja ollakaan, en oo saanu ees normihenkkaria vielä X:ään läpi.Eipä feikkihenkkarin tekeminen vaadi paljoa.
Se vasta pohjautuukin tosiasioihin eikä mihinkään mammojen yliromanttisiin pikku haaveisiin.Joka ei pohjaudu mihinkään
Tää on trollausta 90%.Ei helvetti tätä menoa, en ole missään nähnyt näin sekopääporukkaa![]()
Ei helvetti tätä menoa, en ole missään nähnyt näin sekopääporukkaa![]()
Mun mummopöksyjen lento naapurin parvekkeelle ei ole trollausta. Mietin tässä että soitanko ovikelloa ja haen ne pois vain yritätkö saada ne ikkunanpesuun tarkoitetun varren avulla pois sieltä.Tää on trollausta 90%.
Tää on trollausta 90%.
Tykkäätkö peppusexistäTyönnäpä se trollauksesi peppuseesi. Ihmisten fantasiat ja ehkäpä toisinaan jopa sen miettiminen, missä suhteessa ne fantasiat ovat todellisuuteen ei ole trollausta
Sinä et heidän kahdenkeskisestä ajastaan tiedä, esim. Dz on bongattu Ljubljanassa niin ettei hän tai B jakanut siitä mitään someen.No eihän niitten elämässä oikeastaan mikään ole muuttunut. "Suhde" oli satunnaista tapailua ja muutama matka kavereiden kans, "romanttisella" Venetsian reissullakin oli kavereita mukana.
Taitaisit tykätä trollista pepussasi.Työnnäpä se trollauksesi peppuseesi. Ihmisten fantasiat ja ehkäpä toisinaan jopa sen miettiminen, missä suhteessa ne fantasiat ovat todellisuuteen ei ole trollausta
En minä ainakaan tajua tollaisesta mitään, tosin eipä nää taida sinänsä itelleni suunnattuja ollakaan, en oo saanu ees normihenkkaria vielä X:ään läpi.
Mun mummopöksyjen lento naapurin parvekkeelle ei ole trollausta. Mietin tässä että soitanko ovikelloa ja haen ne pois vain yritätkö saada ne ikkunanpesuun tarkoitetun varren avulla pois sieltä.
Bongattu ja bongattu, jonkun random fanin omia haaveita ja kuvitelmia nämä.Sinä et heidän kahdenkeskisestä ajastaan tiedä, esim. Dz on bongattu Ljubljanassa niin ettei hän tai B jakanut siitä mitään someen.
Onneksi pystyt sentään sujuvasti täällä kieltämään kaiken sellaisen olemassaolon, mitä et itse ole päässyt näkemään.En minä ainakaan tajua tollaisesta mitään, tosin eipä nää taida sinänsä itelleni suunnattuja ollakaan, en oo saanu ees normihenkkaria vielä X:ään läpi.
No mä luotan enemmän kaveriini kun äkäiseen mummoon kompostissa.Bongattu ja bongattu, jonkun random fanin omia haaveita ja kuvitelmia nämä.
Minä luotan peppusiin.No mä luotan enemmän kaveriini kun äkäiseen mummoon kompostissa.
Totta hitossa ne on viettäneet aikaa kahdestaan kun ovat seurustelleet. Ja olihan niitä hetkiä ihan tiedossakin kun olivat kahden, esim se Bohinjin huvila, Dz Ljubaljanassa yksin jo monta päivää ennen keikkaansa siellä jne.Bongattu ja bongattu, jonkun random fanin omia haaveita ja kuvitelmia nämä.