A
"auts"
Vieras
Hirveä tilanne. Harrasteltiin viikko sitten lauantaina saunassa seksiä "varmoina päivinä", kun mulla oli kolmas kiertopäivä ja vuoto runsas. Takana yli vuoden lapsettomuutta edellisessä suhteessa (miehellä siittiöt oli normaalit, minua ei ehditty tutkia). Olen ajatellut ja ilmeisesti miehenikin kuvitellut ajattelevan, että mahdollinen lapsi olisi tervetullut jos vahinko tulisi, mutta mies ei nyt sitten todellakaan toivo lapsia. Nyt sitten tuli paniikki, kun mun ovulaatio onkin nyt. Kierto on kumman lyhyt normaaliin verrattuna. Jos tulisin raskaaksi, mies syyttäisi minua
se on jo selvä homma. Voiko siittiöt siis oikeasti elää viikon? Tämän jälkeen hankin kyllä kierukan. Olin jo varannut ajankin kierukan laittoon, mutta menkat ei olleet juuri silloin ja piti perua aika.
Lohduttakaa mua ja kertokaa, että kenelläkään ei ole raskaus alkanut viikon päästä seksistä, jota harrasteltu kuukautisten aikaan. Ja siis mulla oli oikeasti runsas vuoto...
Lohduttakaa mua ja kertokaa, että kenelläkään ei ole raskaus alkanut viikon päästä seksistä, jota harrasteltu kuukautisten aikaan. Ja siis mulla oli oikeasti runsas vuoto...