Onko kenelläkään teistä nelosia, vitosia, kutosia tai seistosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minulla on!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minulla on!

Vieras
Mulla on ns "ihmeneloset"
Syntyivät 24.12.2000, Sara, Sofia, Sonja ja Saana.
Ovat tosi reippaita tyttöjä. Olin naimisissa mieheni kanssa vajavat 20 vuotta, mutta pian tyttöjen syntymän jälkeen aika seksille ja yhdessä ololle jäi kortille, koska lähes jokainen sekunti meni vauvojen hoitoon. Mieheni jätti ja lähti. Ollaan pärjätty nytten tyttöjen kanssa viidestään 6- vuotta.
Onneksi on ollut kaksois siskot apuna. (Siis minä olen yksi kolmosista.) Ja jos vielä tulisin raskaaksi, voisinko saada esim: kaksoset? Voivatko lapseni saada kolmoset tai jotain?

Mikä kysymys tää nyt on? Jos ap:lla tosiaan on neloset, ni tietää varmaan jo sen verran näistä jutuista, että jo kolmoset on tosi harvinaisia. Eli tuskinpa elossa olevien kutosten äitejä Suomesta löytyy. Ja kyllä, äidin puolelta erityisesti periytyy taipumus saada kaksoset.

Alkuperäinen kirjoittaja monikkoperheiden sivuilta:
Suomessa syntyy vuosittain kaksoset n.850 perheeseen ja kolmoset n. 10 perheeseen. Neloset ovat syntyneet viimeksi vuonna 1994 ja viitoset 1977.

että millon ne sun "neloset" nyt taas syntyi ap? :whistle: :laugh:

Et kai sä oikeesti kuvitellu että joku uskois nelosten äidin ilmottelevan täällä lastensa nimet ja tilittävänsä siitä kuinka seksi ei suju?

Tai nelosten äiti ois niin kujalla ettei tietäis monikkoasioista yhtään mitään?

t. Kaksosten äiti, seksi sujuu, kiitos kysymästä

Ihan kiva fantasia sulla, jouluna syntyneet nelostytöt.

Kun mä olin pieni niin mä toivoin saavani kolmostytöt joista yhellä ois punanen tukka, yhellä musta ja yhellä vaalee. Niitten nimet ois ollu Paula, Dana ja Jean. Eläköön Carolyn Keene.

No enpä saanu, tosin pääsin jostain syystä kouluikäsenä yli tosta ideasta. Ehkä säkin joskus pääset.

Alkuperäinen kirjoittaja Jee:
Ihan kiva fantasia sulla, jouluna syntyneet nelostytöt.

Kun mä olin pieni niin mä toivoin saavani kolmostytöt joista yhellä ois punanen tukka, yhellä musta ja yhellä vaalee. Niitten nimet ois ollu Paula, Dana ja Jean. Eläköön Carolyn Keene.

No enpä saanu, tosin pääsin jostain syystä kouluikäsenä yli tosta ideasta. Ehkä säkin joskus pääset.

kumpi noista danasta ja jeanista on kumpi suomenkielisissä kirjoissa?

Yhteistyössä