onko kenelläkään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaipaava

Vieras
kestäneet kuukautiset toosi kauan. Mulla ekat menkat synnytyksen jälkeen ja kestää vaan...ihan just tulee kakas viikkoa. Jos sulla ollut näin niin kauanko kesti, loppuiko itestään ym. Nyt kaipaan todella apua....masentaa

:wave:
Mulla ekat synnytyksen jälkeen kesti kaks viikkoa ja risat, olisko kolme päivää yli :headwall: Kyllä se aikanaan loppuu, usko pois. Onko yhtään vähentyny ees? Vai onko se synnytyksestä kuin kauan? Voisko olla vielä jälkivuotoa?

on vähentynyt. Muutamana päivänä ollut aina iltapäivän pois ja olen jo ehtinyt toivoa, mutta sitten taas.... synnytyksestä kaksi kuukautta ja kyllä nää on menkat, en imetä. Alotin kyllä pillerit, mahtaisko vailuttaa. Oon ihan epätoivoinen...itkettää vaan en jaksais yhtään päivää enään!

sulla voi vielä vaikuttaa raskausajan ja synnytyksen hormonihurmiot.. mulla ainakin vaikutti kun otin hormonikierukan 4kk synnytyksen jälkeen ( tuli kaikki mahdolliset sivuvaikutukset ) ja kun otin 2.5v synnytyksen jälkeen saman kierukan, ei tullu mitään oireita :/ keskustele vaik lääkärin kans.

Ei minulla mutta tuttavallani kesti jossain vaiheessa kuukautiset tosi pitkään. Viime lopussa hän joutui kaavintaan pari kertaa, ja sai jonkinlaisen lääkityksen, sillä kohdun limakalvot kasvoivat liikaa jonkun hormonihäikän takia.

Soitapa neuvolaan ja yritä saada aika neuvolalääkärille.

Piika-äiti

Yhteistyössä