onko kenellekään sattunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vierailija_

Aktiivinen jäsen
10.05.2004
2 155
0
36
että olisi tullut luomusti raskaaksi juuri ennen hoitoja ja lähinnä tarkoitan keinohedelmöitystä. Tässä menkkoja odottelen kuuluvaksi vaan ei näy ei kuulu. Menossa kp30 ja alavatsaa (keskeltä) kyllä kivistelee välillä menkkamaisesti mutta ei niin kovasti kun yleensä menkkojen alla. Rinnat on arat erityisesti nännit ja lämmöt on noin 37. Huimausta on ollut aamupäivisin ja ristiselkää vihloo jonkin verran. Hormoonithan voi tehdä tepposen, mutta ajattelin kyllä tehdä testin ennen kuin käyn kalliit piikit ostamassa. Oisiko jollain käynyt tuuri juuri näin?

Tietysti niin voi käydä! Meillä kävi tuuri jälkikäteen, eli ivf ehdittiin tehdä tuoresiirtoineen, mistä en tullut raskaaksi. Sitten pakastesiirtoon odotellessa tulin luomusti raskaaksi. Toivotaan, että säästyt isolta vaivalta, ja olet jo raskaana! :hug:

No meille kävi niin, että mulla oli ma-aamuna klo 9 aika lapsettomuuslääkärille keskussairaalaan. Olin jo yksityisellä gynellä käyny ja tiesin että on PCO ja munasarjat hirveen näköset... Menkat tuli miten sattuu jos tuli... Siihen pöydälle kömmin ja ajattelin taas näkeväni ne hirveet munasarjat, niin lääkäri tyhmän näkösenä totes, että tääl on kyllä alkava raskaus. Minä menin möläyttämään että "älä puhu #&%?$!*", mistä se lekuri ei tykänny... Mut siel oli alkio 2,4mm pitkä! Sykettä ei ollu vielä, joten kävin viikon välein sit ultras jännäämäs miten käy...

Nyt se 2,4mm nukkuu tuolla isin vieres ja odottaa äiskääkin sinne... Tosin pituutta pienellä miehellä nyt jo 61,6cm!! :heart:

Yhteistyössä