Onko kenellekkään käynyt niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
että on naimisissa hyvän, ihanan miehen kanssa, on lapsia ja oltu aina onnellisia, mutta silti aina tiennyt että kenties hän ei ole se oikea? Mennä porskutettu onnellisina eteenpäin kunnes elämä heittää eteensä sen OIKEAN. Kaikki menee kertalaakista sekaisin. Kotona on oikea ihanne aviomies mutta ei sinulle se jonka kohtalo on määrännyt. Onko kenellekkään muulle käynyt näin? Ja miten olette elänyt siitä eteenpäin? nimim. eksynyt omaan elämäänsä...

No mulla on kyllä täysin päinvastoin, mies ei oo ihannemies enkä mä ihannevaimo! Mut silti just oikeita ollaan toisillemme! :D

Ootko varma ettei toi ole joku ihastus? Joka siis häviää sit ajan myötä. Vaikee tollaseen on mennä sanomaan oikeen juuta ei jaata... :(

Been there,done that...sanoisin.NO,meillä ei ihan ideaaliavioliitto kyllä ollut eksän kanssa....
Erottiin miehen kanssa ja tuo OIKEA päätyikin ylimenoihmiseksi.
Jotenkin se suhde muuttui.

Eli erosin kummastakin.
Parin vuoden jälkeen elämä heitti vasta sen OIKEAN!! :heart:

Mutta kateeksi ei käy.paha tilanne.
Teet niin tai näin,kadut.

Jos unohdat tuon "ihastumisen" jäät ainiaaksi miettimään,oliko se sittenkin oikea.Ja se varjostaa teidän perhe-elämää,vertaat aina-tekisikö se noin kuin mieheni vaiko varmasti toisin..

Ja jos eroat lastesi isästä,ja OIKEA näyttäytyykin vääräksi...Onko enää paluuta entiseen..
Tuskin.

VOih..kamalaa...
Jaksamisia kovasti sulle ap! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Kamala tilanne varmaan :hug:
Suoraan sanottuna aivan helvetillistä... Meidän suhteen alussa oltiin kumpikin niiiiin nuoria ja minä sellainen jääräpää että "muokkasin" tuosta miehestä sellaisen kuin halusin. Ja ihanahan siitä onkin tullut, 8 vuoden koulutuksen tulosta... mutta mutta, nyt tällä uudella miehellä on niiiiin samanlainen maailmankatsomus kuin itselläni ja muutenkin täyttää mun tarkat "kriteerit", nirso nääs olen, että en todellakaan tiedä mitä tehdä!! Ei saa nukutuksi eikä ruoka maistu, se hyvä puoli että painoa on tippunut 4kiloa... ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Been there,done that...sanoisin.NO,meillä ei ihan ideaaliavioliitto kyllä ollut eksän kanssa....
Erottiin miehen kanssa ja tuo OIKEA päätyikin ylimenoihmiseksi.
Jotenkin se suhde muuttui.

Eli erosin kummastakin.
Parin vuoden jälkeen elämä heitti vasta sen OIKEAN!! :heart:

Mutta kateeksi ei käy.paha tilanne.
Teet niin tai näin,kadut.

Jos unohdat tuon "ihastumisen" jäät ainiaaksi miettimään,oliko se sittenkin oikea.Ja se varjostaa teidän perhe-elämää,vertaat aina-tekisikö se noin kuin mieheni vaiko varmasti toisin..Kiitos!! Ihana kun joku ymmärtää eikä tuomitse... Sitäkin olen saanut tässä niin paljon osakseni että...

Ja jos eroat lastesi isästä,ja OIKEA näyttäytyykin vääräksi...Onko enää paluuta entiseen..
Tuskin.

VOih..kamalaa...
Jaksamisia kovasti sulle ap! :hug:

Yhteistyössä