Onko kenenkään lapsella ollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelgaP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HelgaP

Aktiivinen jäsen
29.03.2004
1 950
1
36
tulirokkoa.

Pojalla todettiin tulirokko tänään...kuumeilua ja oksentelua oli alkuviikosta to-pe poju ihan ok, mutta eilen yöllä taas alkoi kuumeilu ja naama pientä näppylää täynnä, penisiliinikuuri päällä.

kun aloin asiaa tarkemmin miettimään tajusin etten tunne (tai ainakaan tiedä ) ketään muuta lasta kellä kyseinen tauti olisi ollut. Esikoisella on ollut vesirokko n. 5v sitten mutta ei muita rokkoja...

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Ei ole, mutta paranemisia sinne :wave:

Jep kiitos...sälli on ihan virkku, juo ok mutta syö ei juurikaan mitään (jäätelö onneksi uppoo) mulla todettiin samalla reissulla angiina eli tällä hetkellä puolella meidän perheestä lääkekuuri päällä

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Marup:

Jep kiitos...sälli on ihan virkku, juo ok mutta syö ei juurikaan mitään (jäätelö onneksi uppoo) mulla todettiin samalla reissulla angiina eli tällä hetkellä puolella meidän perheestä lääkekuuri päällä

Ottiko ne viljelyn sinulta?

Ei ole rouvaakaan näkynyt :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Marup:

Ottiko ne viljelyn sinulta?

Ei ole rouvaakaan näkynyt :whistle:

Otti joo, itseasiassa mulla iski hirveä vilu illalla ja aamulla oli kurkku ihan arka, en saanut nieltyä mitään eli otettiin varmuuden vuoksi..

:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:
Ei ole ollut.Pojalla ei ole ollut vesirokkoakaan...mutta tällä hetkellä pojalla on kurkunpääntulehdus ja tytöllä poskiontelon tulehdus :/ Paranemisia sinne.

Voi ei, paranemisia sinnekkin.
Nyt on muuten paljon tauteja liikkeellä.

Yhteistyössä