Onko kenenkään tarvinu käydä sydänoireiden takia lääkäris?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikähän mul on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikähän mul on

Vieras
Mua väsyttää ja henki vähä ahtaalla (kilpirauhasen vajaatoiminta) joten ei ole uutta tuo hengenahdistus. Sit pientä tasapainonhäiriötä ja rytmihäiriötä. Syke on ennemminki hidas mitä nopeastitykyttävä. Vuosisitte oli kolesteroliarvot koholla MOLEMMAT se hyvä ja paha. Mietinki et mulla luultavasti kalkkeutuneet nuo verisuonet ku on tunnetta just käsissä ja nilkoissa. Aika kalpee oon. Kuuma on ennemmin mitä kylmä. Jaksan kumminki tehä ruokaa ja touhuta lasten kans etten nyt ihan poikki ole.

mä olen käynyt sydämen muljahdusten ja rytmihäiriöiden takia verenkuvassa jossa otettiin Kilppariarvot,elimistön suola ja sokeritasapaino, ja jotain muitakin arvoja. sitten otettiin ekg, mutta mistään ei mitään löytynyt. lääkäri sanoi että naisilla on yleistä että välillä sydän pamppailee, voi liittyä hormoneihin. toki kannattaa käydä tutkittavana ettei sitten mitään ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olen käynyt sydämen muljahdusten ja rytmihäiriöiden takia verenkuvassa jossa otettiin Kilppariarvot,elimistön suola ja sokeritasapaino, ja jotain muitakin arvoja. sitten otettiin ekg, mutta mistään ei mitään löytynyt. lääkäri sanoi että naisilla on yleistä että välillä sydän pamppailee, voi liittyä hormoneihin. toki kannattaa käydä tutkittavana ettei sitten mitään ole.

Kiitos paljon vastauksesta. :)

mulla tuntui kun rinnan päälle olisi joku istunut ja rintaa puristi koko yön. n kauan etä pai
Aamulla käsikin oli vähänpuutunut.
otettiin ekgja verenpaine. sydämmessä ei näkynyt mitään, mutta verenpaineet oli todella korkealla. viisi tuntia päivystyksesä,annettiin betasalpaajaa suoneen ja suunkautta, niin kauan että painee toli siedettävissä lukemissa.
Verenpainelääkityksen sain ja käskyn laihduttaa.
Sen jälkeen olen alkanut harrastamaan liikuntaa ja laihtunutkin olen noin 8kg.
Huvittavinta oli se etä ihan ensimmäisenä lääkäri kysyi, että poltatko ja juotko viinaa. En harrasta kumpakaan.

Yhteistyössä