M
meidän moka varmaan mutta...
Vieras
Elikkäs meille kävi nyt niin että meillä oli liikennevakuutus+kasko kiinteesti mukana autolainassa joka oli 5 vuotta. Maksettiin siis autorahoitukseen yhtä laskua jossa oli autolainalyhennys +vakuutus. Saatiinkin sitten isompi summa rahaa ja maksettiin loppu autolaina kertaheitolla pois ja jatkettiin elämää mukavasti..tähän päivään asti kun kysyin mun mieheltä et missä meil on autovakuutus. Se oli just viikko sitten katsastuksessa ja siellä rekisteriotteesta oli lukenut että meillä on autovakuutus Fenniassa. Ihmettelin sitten et eipä ole laskua aikoihin näkynyt. Soitin vakuutusyhtiiön ja sanoi ettei meillä ole siellä mitään vakuutusta. Kysyin et miten voi sitten lukea rekkarissa että on? Vastasi et "kato joo niin on mutta laskuja ei oo maksettu". Totesin sen olevan haasteellista kun ei ole laskuja tullut. Sanoi ettei heiltä ole lähetettykkään laskuja koska emme ole lähettäneet jotain täytettyä kaavaketta silloin kaksi vuotta sitten kun autolaina kokonaisuudessaan maksettiin pois. Noh, nyt haluavat että maksamme heille 2,5 vuoden ajalta takautuvasti liikennevakuutuksen...
Eikös tuo nyt ole myös heidän moka kerran ei ole laskujakaan lähetetty?
Olivat siis 2v sitten lähettäneet kaavakkeen postissa ja siinä oli pyydetty ottamaan kai yhteyttä tms mutta meille ei ole tuota kirjettä ikinä tullut. Joten emme ole ottaneet yheyttäkään. Onneksi mitään ei ole tapahtunut! Karseeta jos tuo uudehko reippaasti yli 30 000 maksava (siis meille iso raha!) auto olis vaikka kolaritu ni eipä olis korvattu eurookaan
En siis tiedä miten tää ei ole tullut meillä aiemmin puheeksi. Ehkä koska mä hoidan kaikki raha-asiat meillä eli laskuista ei paljon ukko tiedä, siirtää vaan rahat mun tilille ja minä maksan. Ja minä taasen en tiedä mitään autoista.
Urpo, mikä urpo.. en tartte kommentteja siihen, mutta haluisin tietää onko meidän pakko maksaa vakuutuksia takautuvalta ajalta? Olisko ne muka korvannut meille jotain jos jotain oliskin sattunut?? En oikeen jaksa uskoo...
Eikös tuo nyt ole myös heidän moka kerran ei ole laskujakaan lähetetty?
Olivat siis 2v sitten lähettäneet kaavakkeen postissa ja siinä oli pyydetty ottamaan kai yhteyttä tms mutta meille ei ole tuota kirjettä ikinä tullut. Joten emme ole ottaneet yheyttäkään. Onneksi mitään ei ole tapahtunut! Karseeta jos tuo uudehko reippaasti yli 30 000 maksava (siis meille iso raha!) auto olis vaikka kolaritu ni eipä olis korvattu eurookaan
Urpo, mikä urpo.. en tartte kommentteja siihen, mutta haluisin tietää onko meidän pakko maksaa vakuutuksia takautuvalta ajalta? Olisko ne muka korvannut meille jotain jos jotain oliskin sattunut?? En oikeen jaksa uskoo...