Ä
äiti
Vieras
mikä on oikein ja mikä väärin.... parisuhteessa siis. tuntuu et meillä minun rahat yhteisiä ja miehen rahat vaan miehen. molemmat jäätiin työttömiksi, eli rahaa ei tosiaan turhaan ole. viime vuonna sain oikeudesta 2000? rahaa, molemmat oltiin pitkällä sairaslomalla. sairaspäiväraha päätös viipy pitkään. no niillä rahoilla sitten maksettiin parin kuukauden vuokra, sairaala maksuja ja miehen laskuja mm.
no nyt sitten mies saanu osakkeista jotain rahaa, ja meinas et ostaa vaan niillä rahoilla vaan lisää osakkeita. mulla jäi suu auki... ei siis ole totta. mulla laskuja ja nyt ei rahaa koska maksoin vuokran ja kissan eläilääkäri reissu tuli kalliiksi. rahaa tulee onneks ens kuun alussa. mut en oikeesti enää tajua yhtään.
alun perin oli tarkoitus et saan käyttää oikeudesta tulleet rahat mihin haluan, koska ne ovat minun rahaa, ja tavallaan ylimääräistä. olisin halunnu laittaa pojan huonetta jne. mut kaikki jäi... harmittaa. nyt mies saa rahaa ja ostaa niillä jotain pirun osakkeita.
olenko ihan hakoteillä mut joku tässä mättää???
miten muilla menee raha-asiat....
no nyt sitten mies saanu osakkeista jotain rahaa, ja meinas et ostaa vaan niillä rahoilla vaan lisää osakkeita. mulla jäi suu auki... ei siis ole totta. mulla laskuja ja nyt ei rahaa koska maksoin vuokran ja kissan eläilääkäri reissu tuli kalliiksi. rahaa tulee onneks ens kuun alussa. mut en oikeesti enää tajua yhtään.
alun perin oli tarkoitus et saan käyttää oikeudesta tulleet rahat mihin haluan, koska ne ovat minun rahaa, ja tavallaan ylimääräistä. olisin halunnu laittaa pojan huonetta jne. mut kaikki jäi... harmittaa. nyt mies saa rahaa ja ostaa niillä jotain pirun osakkeita.
olenko ihan hakoteillä mut joku tässä mättää???
miten muilla menee raha-asiat....