Onko ketään, joka olisi saanut tietää lapsen sukupuolen vasta synnytyksessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis nimenomaan niin, ettei lapsi olisi suostunut missään välissä näyttämään sukupuoltaan ja olisi säilynyt yllätyksenä loppuun saakka? Kumpi sieltä sitten on sattunut lopulta tupsahtamaan maailmaan? :-)

Itsellä kun on tämä tilanne ainakin toistaiseksi, tänään (rv 28+2) eikä suostunut näyttämään vieläkään. Tosin mulla on edessä vielä äitipolikäyntejä että mahdollistahan on että vauva nostaa peppunsa sieltä matalalta piilosta missä lapsivettä ei hurjasti ole ja kaikenlisäks napsnuoraakin siellä tais olla haittaamassa jo valmiiksi huonoa näkyvyyttä. Joka käynnillä oon ollut toiveikas, mutta ei, siellä hän joka kerta majailee samassa mukavassa asennossa vaikka kotona sitten alkaa vetää ihan hirveätä rallia.. koska pojan vehkeitä ei kuvasta ole bongattu niin ollaan veikattu tyttöä, mutta kun ei ole näkynyt niitä tyttösenkään merkkejä näkynyt niin ollaan sanottu suoraan että eipä voi huonon näkyvyyden takia sanoa oikein kumpaakaan. Muutakun että ennemmin tyttö, vaikkakaan siitä ei ole todisteita sen paremmin kun pojastakaan :'D

Kumpikin on hyvin tervetullut, mutta haluaisin kieltämättä vähän varustaa muunmuassa vaatekaappia ja makkaria sopivaksi tulokasta varten... Omat vaistotkin sanoo vähän sitä sun tätä!

Toisessa raskaudessa ei ollut kuin pieni aavistus tytöstä ja tyttöhän sieltä sitten tuli.
Ekassa raskaudessa otettiin lapsivesinäyte, jonka perusteella saimme tietää ennalta varmasti.

Esikoinen ei koskaan näyttänyt mutta mulla oli vahva poikaolo. Poika tuli.

Toinen näytti heti ja oli poika.

Kolmannen kohdalla näkyvyys oli huono mutta sattumalta sai sopivan kuvakulman ja näkyi. Poika tuli.

Neljännestä veikataan poikaa ultran perusteella. Näkee sitten synnytyksessä, osuiko oikeaan.

Meillä taas 2 lasta, ja molemmista on jopa itse erottanut sukupuolen. Kasvu seurantaa ollut molemmista (eli useita ultria) ja joka kerta sukupuoli näkynyt selkeästi :)

Yhteistyössä