Onko ketään Seinäjoelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alusvaateliike.... no megakeskukses on sokoksen oma, josta mä henk koht tykkään. Ja on täälä joku muukin mutten tiedä missä kohtaa kun en o käyttäny. joskus ohikulkies nähny. Ullakon lisäksi on Lakeuden shoppis teollisuusalueella ja se on mun mielestä parempi kuin ullakko. lisäksi Pohjassa on uus kirppis, olikohan se joku Pohjan kirppis- niminen tai joku. Oon kerran käyny ja oli ihan ok.

Lakeuden Shoppis on hyvä.
Ja ei ollut mikään pettymys se Tasarahakaan, rengastien varrella! se oli jotenkin siivotumpi ja tunkas ilma saatu pois.

Evelyn - alusvaateliike on lehtisellä. Se on hyvä, mutta tosiaan hintava.
Eiköhän normi kukkaron alusvaatteet löydy KappAhl, H&M , Lindex :)

^ Nyt haluisin päästä ihan kunnon liikkeeseen jotta katottais että käytän oikean kokoisia rintsikoita yms. eli tällä kertaa panostaisin alusvaatteisiin enemmän kun 10€.. :D Muutenhan kipittäisin tohon halpa-halliin hakemaan kalsarini.. :laugh:

[QUOTE="vieras";23362100]Kävitkö siellä Emotionissa? Tai jotain siihen suuntaan, eikö siellä ollut kunnollisia.[/QUOTE]

Mä en saanu tänään käytyä missään muualla kun anttilassa.. :D Täytyy ottaa loppuviikosta uusiks toi kierros, josko sitten sais aikaseks mentyä ihan sinne minne pitikin.. :) Noi on varmaan kaikki lauantaisinkin aamupäivästä auki? Sais mennä ilman lasta kun ei siitä sovituksesta tuu mitään mukulan kanssa..

Yhteistyössä