Onko kohtuutonta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Juttu meni näin että anoppini oli kylässä 100km päässä ja tämä perhe jolla mummo oli niin soitti minulle et tulisinko kylään ja samalla hakisin mummon. Minulle sopi kun ei ollu muutakaan tekemistä.Pakkasin lapset ja ajoin tuon 100km edes takas.
Nyt mummo oli laittanu minulle 25? tilille matkarahaa. Jota en pyytäny. Ja minua vähän nolottaa ku mielestä mummon ei olis tarttenu maksaa mitään vaan sen perheen jolla mummo oli ku eivät viitsineet lähtä mummoa tuomaan.
No miehen mielestä pitää maksaa takas,mutta mä en oikeen tiiä ku kaillistahan on ajella noinki kauas. Mummu tuskin niitä huolii takas.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
jos itse vapaaehtoisesti maksoi, niin ette kyllä todellakaan maksa rahoja takas!

En mä aijo maksaakkaan. Ku minulla oli itsellä 15? rahaa jolla sain just ja just 12l diesseliä että pääsin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Minä pitäisin hyvällä omalla tunnolla, olisihan mummo maksanut linja-auto/junamatkastakin jotain. Kohtelias ja ajattelevainen mummo teillä.

Junalla ei olis päässy,mut linkullä kyllä ja jonku olis pitäny vielä hakeakkin jostain.
Paljonko olis maksanu linkkumatka 100km?

Huomaavainen mummo sinulla. Pidät rahat hyvällä mielin ja vaikka kiittelet seuraavan kerran kun olet juttusilla että "ei kyllä olisi tarvinnut, mutta kiitoksia kovasti".

Yhtä läillä jos mummu olisi tullut junalla/julkisilla kotiin, olisi varmaan maksanut matkansa itse. Pidä ihmeessä rahat hyvin mielin, kivempi mummollekin päästä autokyydillä kotiovelle asti, ja kivassa seurassa. :)

huomaavainen mummo on kyllä kieltämättä.meilläkin edesmennyt mummoni aina antoi rahaa jos teimme jotain hänen puolestansa ja vaikka kuinka yritin tyrkyttää rahoja takasin kun en niitä olisi tarvinnut,mutta eipä mummo huolinut niitä enään takaisin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juttu meni näin että anoppini oli kylässä 100km päässä ja tämä perhe jolla mummo oli niin soitti minulle et tulisinko kylään ja samalla hakisin mummon. Minulle sopi kun ei ollu muutakaan tekemistä.Pakkasin lapset ja ajoin tuon 100km edes takas.
Nyt mummo oli laittanu minulle 25? tilille matkarahaa. Jota en pyytäny. Ja minua vähän nolottaa ku mielestä mummon ei olis tarttenu maksaa mitään vaan sen perheen jolla mummo oli ku eivät viitsineet lähtä mummoa tuomaan.
No miehen mielestä pitää maksaa takas,mutta mä en oikeen tiiä ku kaillistahan on ajella noinki kauas. Mummu tuskin niitä huolii takas.